رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

کادوهای تولد

1391/5/12 9:41
نویسنده : Raha:)
1,045 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز دلم همونطور که گفتم سیستم ویروسی شده و فعلا نمیتونم  دوربین رو وصل کنم تا عکسهای کادو ها را بزارم واسه همین فعلا کادوها رو ذکر میکنم تا بعد که در اولین فرصت عکسهاشون رو هم بزارم

کادوی من و بابا : یک دستبند که روش چند تا کفشدوزک داره

کادوی مامانی و بابایی : یه مدال طلا به شکل ماه

کادوی عزیز و آقاجون : یه مدال طلا به شکل کفشدوزک

کادوی عمه مهری : یه مدال طلا به شکل زنبور

کادوی عمو مسعود : وجه نقد

کادوی دایی حامد : وجه نقد

کادوی مامان بزرگ (مامان بزرگ من ) : وجه نقد

کادوی حاج خانوم (مادربزرگ بابا ): وجه نقد

کادوی خاله مری(خاله من ) : وجه نقد + عروسک باربی

کادوی خاله شهلا ( خاله من ) : وجه نقد

کادوی دایی عباس (دایی من ): وجه نقد +اسباب بازی پنگوئن

کادوی دایی محمد رضا(دایی من ): ست میز و صندلی

کادوی دایی ایرج (دایی من ): وجه نقد

کادوی خاله جون (خاله بابا): پیرهن خوشگل

کادوی حبیب دایی (دایی بابا) : وجه نقد +تاپ و شلوارک

کادوی ساراجون ( دختر خاله من ): وجه نقد

کادوی خاله رویا(دختر دایی بابا):یک عدد  خارپشت بزرگ

خاله لیلا (همسایمون):پیرهن و شلوارک

خاله سمیه (دوستمون ):عروسک

دست همگی درد نکنه امیدوارم بتونیم جبران کنیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

آرتین خان خان ایران
24 تیر 91 16:25
سلام عزیزم تولدت مبارک 120 ساله بشی خاله منتظر تکمیل شدن تاپیکت هستیم خبرم کنی ها
نانی
25 تیر 91 11:06
تولدت رها جون مبارکه البته ببخشید با تاخیر. منتظر کادوها هستیم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
27 تیر 91 10:16
ما منتظر عکسها هستیم سمیه جون
مامان ملینا
29 تیر 91 9:02
پس کادوها کوشن ؟ البته کادوی من مونده ها منم می یام و کادوم رو به این دختر شیطون بلا می دم .مامانی امتحانت تموم شد خبرم کن.
مامان آراد(خاطره)
1 مرداد 91 14:02
منتظریم.... راستی عکسای تولد آراد هم بروزه...خوشحال میشیم پیشمون بیاین..
مامان پریسا
2 مرداد 91 12:58
چه تولدی واقعا" دست مامان و بابا درد نکنه که سنگ تموم گذاشتن. عالی بود. تمام پست ها رو خوندم و کلی لذت بردم
مامان ماهان
2 مرداد 91 17:19
ما منتظریم
مامان نسترن
2 مرداد 91 23:39
همه جا بوی خدا ست.مامان مهربون سحر یا دم افطار که میشه. اون لحظه که دلت پر میشه از تموم خدا منو پسر کوچولورو هم یادی کن. ممنونم
مامان پرهام
3 مرداد 91 17:47
سلام مبارکت باشن دختر کوجولو هرچند ندیدیمشون
نگين
4 مرداد 91 13:26
سلام ما همچنان منتظريم. اينم واسه خودش تنوعي ديگه براتون آرزوي سلامتي آرامش و لبخند دارم.
مامان نازنین زهرا
5 مرداد 91 15:28
با سلام.از وبلاگ زیباتون دیدن کردم.وافعا وبلاگ قشنگی دارید.با افتخار شما رو لینک کردم.خوشحال میشم به وبلاگ نازنین زهرای ما هم به آدرس زیر سری بزنید esghemamanivababaei.Niniweblog.com
مامان آراد(خاطره)
12 مرداد 91 14:49
سلام خانمی...بله منم آذری هستم...تبریزی. شما؟
مامان نیایش
13 مرداد 91 15:22
عزیز دلم تولدت مبارک باشه و هدیه هات هم همین طور همیشه سالم باشی و شاد و لبات خندون
مامان رادین
13 مرداد 91 19:23
تولد گل دختر مبارک البته با تاخیر ایشاله 120 ساله بشی مموش من
negin
19 مرداد 91 22:07
خدا حفظش کنه. آپممممممم
مامان نسترن
23 مرداد 91 3:09
رازو نیازها و نجواهای اسمونیتون مورد قبول خدای مهربونیها
مامان نسترن
4 شهریور 91 10:47
فندقی چقدر پولدار شدی خاله. دست همه فامیل درد نکنه. اینشالاه 120ساله بشی
مادر کوثر
29 شهریور 91 16:21
همش مبارکت باشه به شادی ازشون استفاده کنی عزیزمممممممممممممم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد