رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

بلبل خانواده

1391/5/23 12:10
نویسنده : Raha:)
959 بازدید
اشتراک گذاری

 

 عزیزم قربونت برم این روزها با بلبل زبونیت حسابی تو کل فامیل زبانزد خاص و عام شدی هرکس رو به طریقی صدا میکنی و تلفن که زنگ میزنه خونه هر کسی باشیم تو باید جواب بدی و مدام هم خودت در حال بازی کردن با خودت و عروسکات هستی و زبون میریزی گوشی موبایل رو بر میداری و میگی الو سلام دوستم خوبی بابا خوبه مامان خوبه کار نداری به سلامت خدافس و یا به عروسکات میگی تو بمون من برم بستنی بخرم بیام خوب  الهی من فدات بشم اگه این زبون رو نداشتی چه میکردی چند روز پیش افطاریمون که بود حاج آقا شوهر خاله دیرتر اومد همچین با یه ادا گفتی حاجی جون خوبی همه از حاج حسن یه جورایی حساب میبرن ولی تو حسابی با حاجی مچی و حا جی هم تو رو خیلی دوست داره چند روز پیش عزیز جون یه تصادف با ماشین داشت که خدا حسابی بهمون رحم کرد که صدمات زیادی ندید ولی سوژه ای شد برای تو تا کسی زنگ میزد گوشی رو بر میداشتی و عزیزم تصدف کرده ماشی خورده و الان هم عزیز زنگ میزنه میگی عزیز چی شدی بودی ؟ پریروز که زلزله تبریز تو شهر ما هم حسابی زمین رو لرزوند و ما رفتیم پارکینگ پیش همسایه ها از حرفهای من یاد گرفته بودی و میگفتی وشتنا بود تلبزیون تکون خورد  یعنی وحشتناک بود تلوزیون تکون میخورد .تنها مشکلی که داری اینه که بلد نیستی بشینی یعنی دائم در حال حرکتی جالبه همه میگن تو این رو سرپا زاییدی( راست میگن چون شبی که رفتم بیمارستان تا ساعت ١١ شب بازار بودم و ٣ شب رفتم بیمارستان )به خاطر همین ورجه وورجه کردنات چند وقت پیش رفتیم آتلیه که  من و بابا و خانم عکاس حریف تو نمیشدیم یک و نیم ساعت تلاش کردیم آخر سر عکاس گفت برید یه روز دیگه بیایید من خسته شدم و به علت پروژه پوشاک هنوز هم نرفتیم  آخه ناز گلم همه خسته میشن ولی تو نه گلم تو هم کمی استراحت کن . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان سانای
23 مرداد 91 13:11
سلام اومدم ببینم شما موقع زلزله چی کار کردین .الحمد الله که خوبید . ما هم توی مرند سه بار اول را احساس کردیم که خیلی وحشناک بود هنوز هم فکر می کنم دارم می لرزم وسرم گیج می ره
مامان ساينا
23 مرداد 91 14:13
عاشق زبون ريزي بچه هاي اين سن هستم
خاله نسيم
24 مرداد 91 13:28
من عاشق بچه هاي شيرين زبونم
مامان نسترن
25 مرداد 91 0:02
تسلای دل دردمند هموطن غرق خاک , همت و دستای پرمهرماست که می تونه غمی از روی غمهاشون برداره فاجعه دردناک آذربایجان تسلیت
مامان پارسا
26 مرداد 91 2:16
سلام ان شاء اله زنده باشه دعا كنيد پارساي منم زودتر بتونه انقدر خوب صحبت كنه آخه كلماتو درست تلفظ نمي كنه. راستي پارسا تو مسابقه كودك خواب الو تو وبلاگ كودك من شركت كرده از شنبه راي گيري شروع ميشه با يه راي به برنده شدن پارسا كمك كنيد.مرسي
نگار
26 مرداد 91 11:32
سلام چه عکسای خوشگلی داری جووووووونم به من هم سر بزن من نگارم
مامان ملینا
28 مرداد 91 9:21
سلام رهای گلم شیرین زبونم ،اخ اخ اگه ببینمت می خورمت به خدا دلم واست یه ذره شده .سمیه جان طاعات و عباداتت قبول و عید رو هم پیشاپیش بهت تبریک می گم .می بوسمتون
❤مامان آزی❤
28 مرداد 91 15:47
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
زهره مامان نیایش
28 مرداد 91 17:27
تقدیم به بلبل خانواده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد