رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

برگشت نامه

1391/8/7 16:10
نویسنده : Raha:)
554 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام سلام صد تا سلام ما بعد از یک ماه غیبت طولانی برگشتیم

اول از همه میخوام از همه دوستان عزیز که تو این مدت ما رو فراموش نکردن و با کامنتهای زیباشون ما رو شرمنده کردن تشکر کنم ممنون همه عزیزان همتون رو دوست داریم و به زودی به خونه وبلاگی تک تکتون سر میزنیم.

و اما دلایل غیبت :

١- یک هفته مسافرت به شمال کشور

٢- شروع کلاسهای بنده (مامان رها

3- اتمام شارژADSL

4- تنبل شدن  و بیحوصلگی بیش از حد اینجانب

 

5- سفر 4 روزه به کرج  

قول میدم به همه دوستان عزیز سر فرصت همه چی رو براتون تعریف کنم فعلا بای. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ملینا
9 آبان 91 10:36
سلام سمیه جان خیلی خوش اومدی ،فکر کنم رفتیب تا یه ماه دیگه بیای و توضیح بدی آره
مادر کوثر
10 آبان 91 10:10
«نیمه ذی‏ الحجه» است و ملائک مشتاق به خاک آمده‏ اند تا قدم‏ های آسمانی دهمین بهار از راه آمده را بوسه‏ باران کنند... میلاد امام هادی (ع) مبارک
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
10 آبان 91 12:19
به به سفر بخیر. همیشه به سفر شادی. منتظر عکسهای سفر دخمل گلمون هستیم.
مامان نسترن
11 آبان 91 21:21
دوست گلم, فندقی نازنازی عیدت مبارکالهی به حق مولا همیشه سعادتمند باشی
مامان رادین
14 آبان 91 1:38
سمیه جون وتنبلی باورم نمیشه ایشالا هوقت که غیبت میکنی مشغول مسافرت وخوشی وشادی باش ناز دخترت رو بچلون مرسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد