رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

دعوت به یک مسابقه

1391/11/30 1:23
نویسنده : Raha:)
994 بازدید
اشتراک گذاری

 

من و رهای گلم به یک مسابقه وبلاگی توسط مامان ملینادعوت شدیم.لبخند

مامان ملینا خیلی ممنون که ما رو دعوت کردی..ماچ

موضوع مسابقه در مورد علت درست کردن وبلاگ برای کوچولوهای نازنینمونه...

من این وبلاگ رو اسفند سال ٨٩،دقیقا 8 ماهگی رها درست کردم .از اونجایی که من از زمان بارداری عضو نی نی سایت بودم  یک روز که مصادف شد با همین تاریخ تبلیغ نی نی وبلاگ رو تو نی نی سایت دیدم و سریع اقدام کردم و عضو شدم و..........تا حالا که خیلی خوشحالم که دوستان خیلی زیادی از این طریق پیدا کردم

دلیل درست کردن وب: همیشه دوست داشتم تمام خاطرات دختر نازم رو یه جوری ثبت کنم که با عکس همراه باشه بعد از آشنایی با نی نی وبلاگ خیلی خوشحال شدم که میتونستم خاطرات رها جون رو یه جا به همراه عکساش ثبت کنم تا زمانیکه بزرگ شد از صحنه به صحنه به صحنه کودکیش مطلع بشه و امیدوارم یه روز خودش ادامه دهنده این وبلاگ باشه


قانون این مسابقه اینه که از ٣ نفر از دوستهای وبلاگی دعوت به مسابقه بشه...

 

3 دوستی که دعوت به مسابقه میکنم...

1- نسیم جون (مامان آرتین )

2- زهره جون (مامان نیایش)

3- محبوبه جون (مامان رها)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نسیم-مامان آرتین
30 بهمن 91 8:37
ممنونم حتما منم شرکت میکنم
مامان نیایش
30 بهمن 91 9:47
ممنونم عزیزم از دعوتت چند تا از دوستان هم دعوت کرده بودن ولی وقت نشد بنویسم و هنوز نمیدونستم این مسابقه چی هست دقیقا ولی چشم حتما مینویسم بازم ممنون
مامان نیایش
30 بهمن 91 9:48
ان شا الله همیشه اینجا موندگار باشه براتون و همین طور از خاطرات دختر نازت بنویسی
محبوبه
30 بهمن 91 10:03
سلام عزیزم. چه خوب که اینجا رو ساختی و تا امروز ادامه دادی به نوشتن. خوندن این خاطرات زیبا از رهای قشنگ برای ما هم لذت بخشه.
مامان فتانه
2 اسفند 91 12:48
´سلام ´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´ ´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´ ´´´´¶´´´´بدو بيا آپـــــم´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´ ´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´ ´¶¶¶´´´´´¶´´´´دير نكني´´´´´´´¶´´ ´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´ ´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´ ´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´ ´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´ ´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´ ´´¶´´نظـــر´´¶¶¶¶¶¶¶¶´يادت نره ¶´´ ´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد