رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

اندر احوالات رها خانوم

1391/11/24 16:56
نویسنده : Raha:)
578 بازدید
اشتراک گذاری

 

رها خانوم چند وقت پیش بالاخره عکسهای آتلیه بعد از 6 ماه آماده شد اون هم بدون فایل و عکاس گفت فایل عکسهای کار شده را نمیتونیم بدیم و من هم از اونجایی که دوربینمون آفساید شد(توسط شما)و به تهران برای تعمیر منتقل شد مجبور شدم با گوشی عکس بگیرم که کیفیتش خوب نشد ولی یکی دو تا رو  میزارم

و اما بپردازیم به احوال خانوم خانوما :

این روزا شدیدا علاقه به دیدن کارتون و عمو پورنگ پیدا کردی و روزی غریب به صدها بار من بینوا هم مجبور به تماشای عم پورنگ و پلنگ صورتی و میکی موس و تام و جری هستم از یک جهت خیلی خوشحالم که علاقمند شدی چون لا اقل چند دقیقه ای در حالت نشسته میتونم تو رو ببینم و بدنت یه استراحت کوچولو میتونه انجام بده .

داریم با هم انگلیسی کار میکنیم و فعلا hello , goodbay,dog رو کامل یاد گرفتی و بقیه حیوانات  و اعداد رو دست و پاشکسته بلدی ولی قاطی میکنی

مثل بلبل حرف میزنی ولی بعضی کلمات رو هر کار میکنم درست تلفظ نمیکنی مثل

بتوشم :بپوشم   دراشتی :گذاشتی  لفطا:لطفا

تا تلوزیون رو روشن میکنی میبینی برنامه قطعه  با یک تاسف وصف ناپذیری میگی مامان بازم GEMقطع شده قربونت برم به من نمیکشیدب چی میشد همه میگن حرف زدنت مثل خودمه با شور و هیجان واشتیاق و خلاصه با کلی احساس حرف میزنی

جدیدا یک سوژه پیدا کردیم که کار بد که میکنه میگیم فرشته نوفالتو شب نمیاره و سریع میگه مامان من دختر خیلی خوبیم بگو نوفالمو بیاره

عزیزم عاشقتم و بی نهایت دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان آرینا
24 بهمن 91 17:48
خدا این فندق رو براتون نگه داره. نانازیه برای خودش ماشااله


ممنون عزیزم
مامان پرهام
24 بهمن 91 20:24
خوشگل خوش تیپ!


ممنون عزیزم
نسیم-مامان آرتین
25 بهمن 91 8:23
ای جون دلم چقدر این دخملی ناز وملوسکه سمیه جون آتلیه کیمیا رفته بودین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آتلیه هدیه خیلی باحالترا چون فایل همه عکسارو بهت میده اونم مجانی
راستی سمیه جونم ممنونم که باهام همدردی کردی ولطف کردی وشرمنده که اون روز ناراحتت کردم ایشالا خدا مامان وباباتو برات نگه داره


نسیم جون نه آتلیه تینا رفته بودیم
مامان سانای
25 بهمن 91 10:15
فندق چرا لاغر شده ؟؟؟
عکساش عالی شدن.
قربون با شور و اشتیاق حرف زدنت .


مگه لاغر شده خودم که نمیدونم
مامان ملینا
26 بهمن 91 12:50
سلام ؛وای چقدر ناز شدی .خیلی خوشگل شدی.
مامان ملینا
26 بهمن 91 12:51
سمیه جون به مسابقه دعوت شدی لطفا به وب ملینا سر بزن
نسیم-مامان آرتین
28 بهمن 91 9:14
سمیه جون ببخشید منظورم تینا بود اشتباه لپی پیش اومده بود
مامان نیایش
30 بهمن 91 9:49
واااااااااااااای چه فندق خوردنی ای عزززززززززززیزززززززززززم
مامانی شیما وحدیث
30 بهمن 91 20:37
سلام مامان رها خانم خوشکل ایشالا که درمسابقه برنده بشید خیلی عکسای قشنگ و زیبایی گذاشتید /خداحفظش کنه پیش ماهم بیاید
مامان فتانه
1 اسفند 91 12:11
خیلی عکسات قشنگه گلم....
مامان پارسا
4 اسفند 91 15:23
عکسا خیلی خوشکل شده ولی حیف که فایلشو بهتون نداده . فندوق خاله رو ببوس


مرسی گلم
سارا
27 اسفند 91 11:04
آی قربون دخمل ناز و خوشگل بشم من. دلم براش تنگ شده بود. ممنون مامانی که همیشه به ما سر میزنید.شما دوست خوب ما هستید.
نسرین مامان سپهر و صدف
20 فروردین 92 0:01
به به این فندق کوچولوی ما چه خانومی شده برای خودش.ماشاالله.
عیدت مبارک سمیه جون


مرسی خاله نسرین جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد