رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

تسلیت به نسیم جون

1391/11/24 16:29
نویسنده : Raha:)
539 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر گلم خواستم از اینجا به آرتین جون و مامانش نسیم عزیزم غم از دست دادن مادر بزرگشون رو تسلیت بگیم و از خدا بخواهیم به خانوادشون صبر عطا کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نسیم-مامان آرتین
28 بهمن 91 9:20
به تهیدستی ام نگاه مکن، مگو که هیچ نداری، ببین! "تو را دارم" خدایم را دوست دارم وبا وفا تر از او سراغ ندارم.به رسم همین وفاداریست که کسانی را که دوست دارم به او میسپارم سمیه جون همیشه ماه بودی وهستی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد