رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

چشاش بسته جدید

1391/11/14 23:58
نویسنده : Raha:)
563 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز دلم میخوام از علاقه تو به عروسکت برات بنویسم قربونت برم حدودا 25 تا عروسک کوچیک و بزرگ داری ولی همه یه طرف و به قول خودت چشاش بسته یه طرف چشاش بسته عروسکی که چشماش بسته است و نمیدونم چون شباهت به نوزاد داره تو این نوع عروسک رو دوست داری یا دلیل خاص دیگه ای داره بالاخره اینو میدونم که عاشق چشاش بسته هستی هرجا بریم باید با خودمون ببریم و دیگه اونقدر لباساشو شستم و خودش رو اونقدر حموم بردیم کاملا در شرف از بین رفتن بود و جالبه که دست و پاش هم در اومده و بزور وصلش کرده ایم

 

 

 

و دیگه جایی میرفتیم آبرومون با این عروسک زوار دررفته میرفت و ملت فکر نمیکردن که شما خانوم خانوما با داشن کلی عروسک قشنگ و زیبا به این وابسته هستی بلکه فکر میکردن که عروسک دیگه ای نداری و ما هم .............همه دیگه این عروسکت رو میشناختن حتی تو بیمارستان هم بردیم و اونجا وقتی میرفتیم اتاق بازی شما بجای اینکه خودت بازی کنی اون رو سوار وسایل بازی میکردی  و خلاصه این که در همه جا و همه حال چشاش بسته در کنار تو و ماست

و نکته جالبتر اینکه هرجا هم بریم اولین سوالی که میکنی اینه شما هم عروسک چشاش بسته دارین ؟ اگه کسی داشته باشه حسابی باهاش رفیق میشی و ملت هم فهمیدن و تا میخوان دم تو رو ببینن میگن برات چشاش بسته میخریم تا نگین رو میبینی احوال چشاش بستشو میپرسی تا  سلما رو میبین همینطور و سحر هم یکی داره ولی مامانی نگه داشته تا مثل من که عروسکام رو تو سیسمونی شما گذاشت بزاره رو سیسمونی واسه همین من اجازه نمیدم با مال سحر بازی کنی و گفتم سحر بگو مهرنوش(دوست سحر) برده  تا میرسیم خونه مامانی اولین حرفی که میزنی  بجای سلام میگی از مهرنوش چه خبر چشاش بسته رو نیاورد و اونجاست که دل مامان و بقیه ضعف میره و میگن بزار بدیم ولی من میگم نه......خلاصه من و بابا تصمیم گرفتیم یه چشاش بسته بزرگتر برات بخریم نمیدونی وقتی خریدیم چقدر خوشحال شدی توی راه خیابونا رو بهش نشون میدادی و مدام قربون صدقش میرفتی و همه رو براش معرفی میکردی الهی من فدای این عشق و علاقه مادرانه ات بشم چنان با مهر و محبت با اون صحبت میکنی که آدم ضعف میکنه هر کار کردیم براش اسم بزاریم گفتی نه که نه این اسمش نی نی چشاش بسته است والسلام

چشاش بسته جدید

ژستت منو کشته جیگر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

نسیم-مامان آرتین
15 بهمن 91 9:08
ای جون دلم،عزیزم خیلی خیلی دوست دارم بیام پیشت واز نزدیک ببینمت مثلا نا سلامتی من ومامان از دوستهای قدیمی هستیم وای سمیه جون بعضی وقتها یاد اون قدیما می افتم ودلم ضعف میره برا اون روزا اما اومدنی حتما حتما منم برت یه چشم بسته خوشگل برات میخرم
مامان سانای
15 بهمن 91 11:10
مبارک باشه خاله . نگران نباش مامانی همه می دونند بچه های این زمانه چقد عروسک واسباب بازی دارن ولی بچه ها از هر چی خوششون فقط با اون بازی می کنند هر چند خراب وکهنه باشه . سانای یه دفتر نقاشی داره که جلدش پاره شده چسپ زدم هر چی دفتر براش می خرم ببره مهد قبول نمی کنه آخرش یکی دیگه خریدم ودادم مربی شون به عنوان جایزه بهش بده تا راضی بشه از اون دفتر پاره دست بکشه باز هم قبول نمی کنه می گه باید تمام صفحات این دفتر تموم بشه بعد یکی دیگه بردارم. من ته دلم می گم مهم نیست مربی شون می دونه خودش این دفتر رو دوست داره می یاره وگرنه که دفتر نقاشی چیزی نیست که نداشته باشه یا نتونیم بخریم . حالا بزار فندق مامان راحت باشه
کیانا
15 بهمن 91 12:10
سلام خوبین جانم خیلی باحاله قربونش برم بچه ها هم دنیایی دارن با عروسکاشون من که عاشق اینم بچه ها بشینن با عروسکاشون حرف بزنن و بازی کنن اونوقته که آدم ذوق مرگ میشه رها خانمی چش بسته جدید مبارک
نسیم
16 بهمن 91 8:26
سمیه جونم الهی من دورت بگردم که این همه مهربونی وخانم بازم معرفت تو دیشب خونه مامان شوشو بودیم خداییش اونام خیلی خوبن اما الان چند ماهی میشه پرنیان (دختر عمه آرتین)پرستارش نمیاد ومیاد اونجا ودیشبم فهمیدن مادر بیمارستانه ولی دریغ از یک تعارف که برای مامان اینها سخته بیارش اینجا ما 2تاشونم نگه میداریم به جاش میپرسن کسی پیش مادر میمونه والان چند وقته میگن ماشالا آرتین خیلی شلوغه خیلی داد میزنه................ من حرص میخورم اما مامان میگه آرتینم خدایی داره نگران نباش گلم بازم ازت ممنونم شماره من 09123414658
مامان پارسا
16 بهمن 91 14:45
سلام وای ماشالا خانم خانما چه نازو با کلاسه مخصوصا تو عکس آخری . بوس واسه رها خانم گل
مامان کوثری
17 بهمن 91 5:07
با سلام ممنونم از انتخابتون
تقویم های تک برگ طراحی شون 2000 هزار تومان هست و اگر چاپش رو هم بخواین چاپش 1500 هست
درضمن حتما تقویم ها شمسی خواهد بود عزیزم میلادی به چه درد ما میخوره
اگر طراحی تقویم رو بخواید که زیاد طول نمیکشه و ایمیل میکنم فایل رو براتون و اگر هم با چاپش بخواین براتون پست پیشتاز میکنم که زود به دستتون برسه


ممنون عزیزم حتما مزاحمت میشم
مادر کوثر
19 بهمن 91 17:45


جمعه 20 بهمن از ساعت 21 الی 22 شبکه سه سیما یادت نره


باشه حتما میبینم
مادر کوثر
19 بهمن 91 17:45
خوشگل مننننننننننننننننن
نسرین مامان سپهر و صدف
21 بهمن 91 10:23
قربون این عشقت بشم خاله.سمیه جون چرا اینقدر دخترمو اذیت می کنی حالا بذار یه عروسک کهنه دستش باشه !شوخی کردم .
صدفم دقیقا یه عروسک داره مثل همون چشماش بسته رها جون.اونم خیلی بهش علاقه داره.به قول شما با وجود کلی عروسک دیگه اما ازون خیلی بیشتر خوشش میاد.اسمش آزاده است.نمی دونم چرا اما شاید چون اولین عروسکی بود که بهش هدیه دادن.صدفم بیشتر آزاده رو بغل میکنه و باهاش صحبت میکنه حتی چند شب پیش که رفتیم خرید تو پاساژ به اون شلوغی آزاده رو گذاشته بود تو کالسکه و حسابی باهاش کیف کرد .هرکسی هم که رد میشد تا چشمش به این صحنه می افتاد کلی می خندید.
چه کنیم دیگه این بچه ها هم دنیایی دارن.

آره والا
مامان فتانه
21 بهمن 91 20:14
وای چه علاقه ای ...
مامان فتانه
21 بهمن 91 20:14
´سلام ´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´ ´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´ ´´´´¶´´´´بدو بيا آپـــــم´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´ ´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´ ´¶¶¶´´´´´¶´´´´دير نكني´´´´´´´¶´´ ´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´ ´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´ ´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´ ´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´ ´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´ ´´¶´´نظـــر´´¶¶¶¶¶¶¶¶´يادت نره ¶´´ ´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´
محبوبه
23 بهمن 91 0:24
عزیز دلم ، من از وقتی رها خیلی کوچیک بود باهاش بازی می کردم. معمولا به اونهایی که علاقه داره خیلی توجه می کنه و خواهان تکرار مجددشه اما همه بازی های من درآوردیمم براش خوشاید نیست که معمولا اونها رو اینجا نمی نویسیم. عزیزم اول سعی کن علاقه رهاتو بدونی به چیه بعد بازی رو تو اون مسیر تغییر بدی. مثلا وقتی می خواستم برای تمرین دست ورزیش فاصله بین تو تصویر رو چیزی مث جاده پر پیچ و خم بکشم تا رها بتونه با مداد تو اون مسیر حرکت کنه زیاد بهم توجهی نمی کرد بعد تصمیم گرفتم از شخصیت های کارتونی مورد علاقش کمک بگیریم و یکی رو اول مسیر کشیدم و یکی رو آخر مسیر و ازش خواستم با خط این دو رو به هم برسونه که خداروشکر جواب داد.


مرسی محبوبه جون بابت راهنماییت
محبوبه
23 بهمن 91 0:27
جون دلم. عزیزم، قربونت برم خاله با عشق به عروسکای خفته. جالبه برام هر بچه ای یجور وابسته به یه عروسکه.
مامان نیایش
23 بهمن 91 9:35
عزیزم آره همین طوره بچه ها به یه چیزی که علاقه داشته باشن دیگه کاری به نو و کهنه اش ندارن مامانم میگه منم یه عروسک کهنه داشتم دست از سرش بر نمیداشتم همه جا با خودم میبردم و بعضی ها هم به مامانم تیکه مینداختنقربون خودت و عروسکت چه عکس با مزه ای اونکه خوابیده


ممنون زهره جون
مامان پرنسس( رز)
23 بهمن 91 9:40
سلام عزيزم
بعد از 6 ماه دوري از اينترنت پر سرعت من برگشتم چقدر بزرگ شدي خانم
چقدر جيگر شدي عزيزم
قربون اون دلت برم كه مثل رز مي موني برام
بذار خاله يواشكي بگم بهت گوشت بيار
سعي ميكنم مامانت قانع كنم يك ني ني خوشگل بيار تا جاي چشم بسته را برات بگيره


عزیزم من تبلم مثل شما زرنگ نیستم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
24 بهمن 91 8:30
خیلی چشاش بسته قشنگی داری. مراقبش باش رها جونم که یه وقت گم نشه. دوست دارم بانمک


ممنون سعیده جونم
مامان آريا
24 بهمن 91 8:44
عزيزم مرسي از دلداريايي كه بهم دادي
رهاي خاله رو ببوس
خصوصي


ممنون گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد