رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

چند سخن از رها خانم

1392/1/28 16:43
نویسنده : Raha:)
1,004 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقت پیش تو ماشین داشتیم از جلوی یه کت و شلوار فروشی رد میشدیم که سریع به بابا گفتی :بابا میخوای از این کت و شلوارها برات بگیرم و بابا گفت بله و رو کردی به من و گفتی مامان پول بده برای بابا کت بگیرم و من هم گفتم عزیزم من اگه پول بدم خوب خودم میگیرم نمیخواد تو زحمت بکشی در جواب من گفتی نه زحمتی نیست من خسته نیستم میتونم بگیرم .

قرار بود بریم خونه عزیز که داشتم با مامانی تلفنی صحبت میکردم از اون ور گفتی به پروین هم بگو بیاد خونه عزیز و مامانی گفت بده ببینم چی میگه و مثل اینکه مامان گفته بود ما که دعوت نیستیم خونه عزیز در جوابش گفتی دعوت نمیخواد که عیده دیگه

داشتی با عروسکات بازی میکردی به اون گفتی ناراحت نباش الهه جون (دختر خاله بابا داره دکترا فیزیک میخونه )قراره دکتر بشه مثل دکتر معزی من هم تو رو میبرم پیش اون

یه روز ظهر بود داشتم میخوابوندمت گفتی مامان من رو زود بیدار کن مهد کودکم دیر میشه ها درس دارم

 

بابا داشت تلفنی با دوستش آقا رضا صحبت میکرد سریع از اون ور گفتی به آقا رضا بگو انگشتر من بزرگه یه دونه کوچیکش رو بیار (آخه چند وقت پیش به دوستمون یه آقا رضای دیگه سفارش دادیم برات یه دست بند درست کرد واسه همین فکر میکردی اون آقا رضاست)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

پریسا
28 فروردین 92 16:56
عاااااااالی بووووود


مرسی عزیزم خیلی دلم برات تنگ شده نیستی کم پیدایی
نسیم-مامان آرتین
29 فروردین 92 8:37
ای جونم شیرین زبون
محبوبه
29 فروردین 92 10:40
ماشالله بهش قربون این شیرینیهاش. عزیزه و ماه رو. ببوسش حتما
مامان پارسا
1 اردیبهشت 92 1:35
ماشالا چه شیرین زبون شده
مامان ملینا
3 اردیبهشت 92 22:22
وای رها می خورمت با این حرفهات عزیزم.عزیزم دلم برات تنگ شده
...مــــامـــــان آتیــــن ...
4 اردیبهشت 92 13:24
ای جونمممم به این دخملک شیرین زبون
سمانه مامان پارسا جون
6 اردیبهشت 92 17:06
چقدر ماه شدی رها جونم قروبون دختر شیرین زبون
نسرین مامان سپهر و صدف
7 اردیبهشت 92 8:30
فندق کوچولو چه خانمی شدی ماشالله حسابی خواستنی تر شدی. چرا مشهد اومدی خبرم نکردی تا بیارمت پیش صدف تا از نزدیک با هم آشنا بشین؟ حتما بازم بیان خوشحال میشیم ببینیمتون.قربونت برم
سمانه مامان پارسا جون
10 اردیبهشت 92 18:59
زنان قبل از مادر شدن ، “پری” و بعد از مادر شدن تبدیل به “فرشته” می شوند . . . فرشته ی زمینی روزت مبارک
مامان ملینا
10 اردیبهشت 92 19:20
مادر ای والاترین رویا ی عشق مادر ای دلوا پس فردای عشق مادر ای غمخوار بی همتا ی من اولین و آخرین معنای عشق روزت مبارک
سارا-تارا
11 اردیبهشت 92 8:48
سلام گلم. رمز ما 8910
مامان ماهان
11 اردیبهشت 92 9:40
سلام روزتون مبارك عزيزم،،از شما دوست گلم دعوت ميكنم تو آمار وب ما شركت كنين تا انشالله با برآورد كادوهاي روز زن ،برنامه ريزي وسيعي براي روز مرد با همديگه انجام بديم كه شرمنده همسري جوناااااااااا نشيم ماشالله خوشگل خاله چه سر زبونداره...چشم نخوري خاله
عرفان خان
11 اردیبهشت 92 23:09
سلام رها جونم ... وای چه ژست و چه لباس خوشگلی ... وبلاگ نازی داری ...دست مامان مهربونت بی بلا ... میای با هم دوست بشیم ؟؟؟ خبرم کن ... منتظرما ... بوس
مامان پارسا
12 اردیبهشت 92 2:54
سلام دوست گلم روزت مبارک
نسیم-مامان آرتین
14 اردیبهشت 92 8:39
مهربانیت را مرزی نیست یقین دارم فرشته ای قبل از آفرینش قلبت رابوسیده روزتان از امروز تا همیشه مبارک
نسیم-مامان آرتین
16 اردیبهشت 92 8:36
ای مامان تنبل پس کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//دلمون براتونتنگ شده؟؟؟؟؟؟؟حالا امتحاناتـــتم که شروع نشده
غفوری-تراشه های الماس
16 تیر 92 18:44
سلام رهای عزیزم سلام مامان و بابی رهای شیرین زبون رهاجان از اینکه دختر کوچولوی باهوشی با درایت بابا و مامانش به جمع تراشه های الماس پیوست خوشحالم و بهت تبریک میگم. دوست داشتم اولین نفری باشم که این ورود رو در بلاگ قشنگت بهت تبریک میگه. موفق، شاد و خوشحال باشی.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد