رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

کرونا وای بر این کرونا

1399/10/13 21:01
نویسنده : Raha:)
284 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی که کرونا اومد قشنگ همه دورهمی ها رو با خودش جمع کردم و برد😔.انقدر دلم میخواد که باز هم دور هم جمع شیم بریم مهمونی جشن تولد و کافه ها ....  . اما من تصمیم گرفتم دیگه اسم این ویروس رو نیارم اسمش هم اسمشو نبر هستش.خب حالا این اسمشو نبر اصلا قصد نداره بره😡.انگار کینه زده رو بیچاره ما ها😭.اما بیاین باز هم مادر بزرگ پدر بزرگ هامون رو تو این وضعیت تنها نزاریم و چون خوب مثل من که دایی و خالم تهران میشم من و مامانم وظیفه داریم که بریم بهشون سر بزنیم😉.چون ما نباید اون ها رو تو این وضعیت بد و خطرناک(ممکنه توی یک ثانیه هم اسمشو نبر بگیریم) اون ها رو تنها نزاریم بهشون سر بزنیم.خب حالا ولی این سر زدن به دورهمی یا مهمونی تبدیل نشه ها(بخاطر سلامتی خودتون و دیگران)🤕.خب ولی ما بچه ها مدرسه ای ها یه شانس خیلی خوب اوریدم میدونید چی🤔؟اینکه دیگه مدرسه حضوری نیست و با گوشی وارد میشیم(مامان بزرگ من ترک چون ما زنجانی هستیم حالا به گوشی اینا میگه سن دکه الان او زاتلاردان گدرین مدرسه یعنی:تو هم که لان با اون چیز میز ها میری مدرسه😂.خب حالا نتیجه اینکه دورهمی و جشن نگیریم و نریم و حتما حتما به پدر بزرگ مادر بزرگ هامون سر بزنیم💫.امیدوارم که هفته خوبی رو در پیش داشته باشید😊.

مواظب خودتون باشید و پروتکل های بهداشتی رو رعایت کنید🤕🤒.

😊تمام😊

پسندها (3)

نظرات (2)

ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
13 دی 99 21:02
با افتخار دنبال شدید💜💚
خوشحال میشم اگه افتخار بدید و دنبالم کنید🧡💛
لطف می کنید اگه به پست هام هم سر بزنید💙❤️
Raha:)
پاسخ
حتما عزیزم😊
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
14 دی 99 8:59
ایشالا اسمشو نبر خیلی خیلی زود بره اه😠😅
ما هم هیچ کاری نمیکنیم همش تو خونه هستیم حوصلمون هم میگه تققققققققق😐😂😂😂
باید هرجور شده یه کاری پیدا کنیم نجام بدیم تا از بیکاری دربیاییم😅
البته زیاد هم بیکار نیستیما!!
مدرسه ها و مشقاش و... اصن اجازه نمیدن آب از گلومون بره پایین😂😑
​​​​​​خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنید و دنبالم کنید😍❤❤💞
Raha:)
پاسخ
انشالله که هر چه رود تر ریشه کن بشه😔
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد