رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

سلام سلام من اومدم با عکس های قدیمی

1399/10/14 18:35
نویسنده : Raha:)
345 بازدید
اشتراک گذاری

الان میخوام تمام از بچگیم تولدام ماهگی هام رو براتون به اشتراک بزارم شروع کنیم؟😇

👶اینم از عکس وقتی که به دنیا اودم👶

خب میبینید این وقتی هستش که دقیقا به دنیا اومدم😇

خب اینم از 1 ماهگیم👶

خب حالا اینم از 1 ماهگیم👶

اینم از 2 ماهگیم😇

خوشگل یا نه؟🙄

خب اینم از 3 ماهگیم😇

نه واقعا خیلی شیرینم😅.

خب 4 ماهگیم👶

وای من چقدر شیرینم😆.واقعا بگیدا ببینم شیرینم یا نه🤭.

خب اینم از 5 ماهگیم😇

وای من بخورمت😆😆خودم و میخوام بخورم😐

اینم از 6 ماهگیمممممممم😇

خب دارم کم کم شیرین میشمممممممممممم🤭

اینم از 7 ماهگیم👶👶

وای چقدر شیرینم من ای ببین شیرینیمو همه چیزمو همه چیزمو وای چقدر شیرینم من😆شعر ساختم خودم😆اونم تقلید از یه اهنگ😐😐

اینم از 8 ماهگیم😇

جان جان تو شدی لیلی این خونه جان جان🤩

ببینید تو 9 ماهگیم خوشگلم؟تقدیم می کند 9 ماهگی😂

اینم از 9 ماهگی خودم خانم😂

10 ماهگی خودم(رها)خانم تقدیم می کند👇😇

11 11 11 ماهگی ماهگی حالا بگوووووووو 11 11 11 ماهگی ماهگی ماهگییییییییییییی😂

چقدر من خوشگلم ایشاالله مبارک باد🤭

حالا همه 12 ماهگیییییییییی

اینم از 12 ماهگیم که نشونتون دادم حالا میریم واسته تولد یک سالگی👪🤩

یک سالگی من😇

من از بچگی کلا 2 تا تولد داشتم اینم از دومین تولدم😇

خب فردا براتون از 13 ماهگی تا 19 ماهگی میزارم😇

پس تا فردا بای بای(خداحافظ)😉

پسندها (6)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد