رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

خاطرات روز جمعه 17 دی ماه :)

1400/10/17 17:15
نویسنده : Raha:)
515 بازدید
اشتراک گذاری

خب سلامی دوباره من و مامان و بابام طبق روال دوباره امروز رفتیم گاوازنگ😆 امروز رفتیم جاهای دیگش که من آخراش یاد عکس افتادم و سریع گوشی و برداشتم و شروع کردم به عکس گرفتن😅 خب حالا بریم یکی یکی عکسا رو ببینیم🤗
 

این از خودممممممم🤗

اینم از یه تیکه جایی که رفته بودیم😍
 

 🧿

خب اون نقطع سیاهه هست دورش دایره آبی کشیدم اون بابامه رفت کلی گشت اونجارو و من و مامانم هم از توی ماشین آخراش لذت بردیم چون سردمون شده بود🤣
 

🧿

🧿

خب اینم دوتا عکس از 2 فکت🤗 خیلییییییییی کیوتهههههههههه🤕
 

🧿

اینم یه عکس دیگه🙂
 

اینم از آسمان و کوه زیبا🤭
 

خب بازم از خودم خودشیفته فراهانی😆 
خب فعلا خداحافظ🦒

پسندها (8)

نظرات (5)

روژینروژین
17 دی 00 18:33
موفق باشی گلم
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
17 دی 00 22:13
همیشه به خوشی رها جون
Raha:)
پاسخ
مرسی زهرا جونم💞

19 دی 00 13:15
سلام عشقم خوبی؟
ببخش زیاد سر نمیزنم
Raha:)
پاسخ
سلام دورت بگردم تو خوبی؟ نه بابا اشکال نداره💗

19 دی 00 13:16
عررررررررررررررررر از کیوتییییی توووو😃💜😍چی بگم منننننن آخهههه
Raha:)
پاسخ
فدات شممممممممم❣️ کیوتیم به تو رفته😆

19 دی 00 13:16
همیشهههه به خوشییییی❤
Raha:)
پاسخ
❣️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد