رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

سلامممممممممممممممم :)

1400/11/4 12:11
نویسنده : Raha:)
381 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی حالتون چطوره؟
خب اگه بتونم میخوام یه رمانی شروع کنم فقط ازتون چند تا نظر میخوام:
1-ژانرش چی باشه؟
2-اسم پیشنهاد بدین.
3-دوست دارین تو کجا اتفاق بی افته؟
4-اصلا دوست دارید رمان بزارم؟
5-برای رمانمم اسم پیشنهاد بدید.

پسندها (3)

نظرات (5)

سایهسایه
4 بهمن 00 12:29
طنزخانوادگی 

سابه 
سیما 
کتایون الینا 
بهار 
رها 
سپیده 
سحر 
مسیر 
ساحل 
دریا 
طلوع 
خارجی 
مارگارت 
الیزابت 
سارا
اما 
هری
و...😅
Raha:)
پاسخ
خب چشم اسمم پیشنهاد بده برای رمان
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
4 بهمن 00 14:04
من خیلی رمان دوست دارم رها جون
به نظرم اسم خودت برای شخصیت رمان خیلی خوب میشه. من اسم دریا و باران رو هم دوست دارم. 
Raha:)
پاسخ
خیلیم عالی زهرا جونم
اهان چشم اضافه میکنم💖

4 بهمن 00 15:12
ژانر : کمدی ، خانوادگی.
اسم: ماجرای خانواده ی من.
در خانه.
بفرما جزییات رو گفتم😂
Raha:)
پاسخ
اسرا وای دقیقا همینجوریه وا تو ذهن من و میخونی عرررررررررررر😂😐

4 بهمن 00 16:34
۱_عاشقانه
۲_هیوا و آرسین(هیوا به شخصه اسم مورد علاقه)
۳_همین ایران خودمون(وطنمممم ای شکوه پا برجاااااااااااا 😐😂)
۴_معلومهههه
۵_بر اساس ماجرا خودت اسم بزار😃
Raha:)
پاسخ
میشه طنز باشه آخه برای تو عاشقانس بعد انگار تقلید از روی تو میشه ولی بقیش رو به چشمم
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
4 بهمن 00 18:40
سلام رها،
ایده خوبیه اما من خودم راستش حوصله خوندن رمان اینجوری رو ندارم❤️
راجب ژانر باید به علاقه و استعداد خودت توجه کنی اسم هم باید با توجه به داستانت باشه پس ما نمیتونیم چیزی بهت پیشنهاد بدیم
درست میگم؟!
در هرصورت موفق باشی
Raha:)
پاسخ
مرسییی عزیز دلم 😘
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد