رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

عید دیدنی

1390/2/7 11:23
نویسنده : Raha:)
389 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل خوشگلم چند روز که فرصت نمیکنم تا برات بنویسم آخه دوباره مشغول بیحالی تو بودم آخه چند

شب پیش رفتیم خونه عمو مسعود عید دیدنی آخه زنعمو عید اینجا نبود /اونجا تو بیحال بودی فکر

 میکردم خوابت میاد زیاد با کسری بازی نمیکردی البته سوار ماشینش شدی

 

وقتی برگشتیم خونه تو بدجور حالت بهم خورد و لباسهای خودت و من و مبل و فرش را کثیف کردی خلاصه

 از اون روز دوباره حال نداشتی تا اینکه من مرخصی گرفتم و دو روز باهم بودیم و تو هم چیزی جز شیر

مامان نمیخوردی دکتر گفت میکروب غذایی وارد معدت شده ازت آزمایش گرفتیم خدا رو شکر چیزی نبود

بزرگترها همه میگن داری دندون در میاری نمیدونم ولی این چند روز اسهال و تهوع حسابی لاغرت کرد

 ولی نگران نشو فندقم دوباره وزنت رو برمیگردونم  حسابی بهت میرسم تا دوباره فندق بشی دورت بگردم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نسترن
23 فروردین 90 14:20
سلام خانومی. نگران نباش. بچه ها زمان دندون درآوردن یکمی اذیت می شن و مامانا رو هم ناراحت می کنن
مامان ماهان
23 فروردین 90 17:17
ناز بشی دختر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد