رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

بازگشت سلامتی

1390/2/7 11:20
نویسنده : Raha:)
470 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم امروز با سلامتی برگشتیم شما بعد از سه روز به مهد و من بعد از یک روز به شرکت امیدوارم

 

همیشه سرحال و سرزنده باشی سعی میکنم دوباره اشتهات رو برگردونم آخه کمی کم اشتها شدی

 ولی خانم دکتر گفت مشکلی نیست یکی دو روز فقط شیر مامانی را بخوری بهتره

 

دوست دارم یه عالمه هرچی بگم بازم کمه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد