رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

کشف دنیای آشپزخانه

1390/2/14 12:51
نویسنده : Raha:)
439 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل قشنگم دیروز بالاخره پا به درون مکان اختصاصی

 بانوان گذاشتی قربونت برم که تو هم قراره یه کدبانوی

 نمونه بشی

آره عزیزم دیروز من در آشپزخانه مشغول کار بودم که دیدم شما با تلاش فراوان پله آشپزخانه را

صعود کردی البته قبلا با روروئک وارد شده بودی ولی اونروز خودت به تنهایی و چهار دست وپا بالا

آمدی و ازاینکه وارد آشپزخانه شده بودی چه ذوقی میکردی از شدت خوشحالی نمیدونستی به چی سرک بکشی سطل آشغال ولی نننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننه

 پس برم سراغ کشوهههههههههههههههههههههههههها

 

ولی عزیزم دیدم داری بهم میریزی من جلوی کشفیاتت را گرفتم و بردم گذاشتمت تو اتاق ولی مثل یک فنر تا برگشتم دیدم پشت سرم هستی قربونت برم انقدر اینکار را تکرار کردم

که آخر سر بیخیال کار در آشپزخانه شدم و اومد بیرون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زیبا مادر کوثر
15 اردیبهشت 90 8:51
وای چه بامزه بووووووووووود قربونش برم
خوشحال میشم تبادل لینک کنیم. من آدرس بلاگ شما رو گذاشتم تو وبلاگم




حتما عزیزم من هم آدرس شمارا لینک کردم
مامان ماهان
18 اردیبهشت 90 13:06
الهی بامزه من
مامان مهرسا
7 خرداد 90 14:58
باریکلا کاشف کوچولو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد