رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

شیطون خانم

1390/2/20 12:33
نویسنده : Raha:)
623 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل شیطون من جدیدا بدجور شیطنت خطرناک میکنی از هرجا میگیری و بلند میشی

 اگه پشت سرت نباشم معلوم نیست چی میشه ،هر چیزی که پیدا میکنی میزاری دهنت

مثل دیروز که از کنترل یه چسب کنده بودی و دهنت گذاشته بودی امروز صبح از آشپزخونه

یه کبریت شکسته گذاشته بودی دهنت وای خدای من حسابی باید مراقبت باشم خدایا

کمکم بکن که بتونم از این مسئولیت خطیر جان سالم بدر برم نمونه ای از شیطنت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ماهان
18 اردیبهشت 90 15:00
قربون شیطونیهات برم من


خدا نکنه عزیز دلم
زیبا مادر کوثر
18 اردیبهشت 90 17:01
وای نازی چه پسمل شیطونی
بخورمش
فرشته ها مواظبشن غصه نخور عزیزم


قربونت برم رهای من دخمله عزیزم ممنون به ما سرزدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد