رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

مبارک دندونت

1390/4/11 13:42
نویسنده : Raha:)
436 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دیروز عصر هم خیلی بیقرار بودیniniweblog.comو من چون امروز مهمون دارم نمیتونستم به کارهام برسم چون فقط با تو بودمniniweblog.comکه آخر سر خاله سحر و بابایی اومدن تورو بردن بیرون و از اونجا هم بردن خونشون من هم به کارهام رسیدمniniweblog.com و بعد اومدم

 خونه مامانی تو داشتی گریه میکردی و آوردم بهت غذا بدم به خاله گفتم قاشق فلزی بیاره امتحان کنیم که بــــــــــــــــــــــله قاشق تق تق صدا داد قربونت برم مبارکهniniweblog.comدندونت

 خیلی خوشحال شدیم بعد بابا اومد و من و بابا  رفتیم بیمارستان پیش آباجون آخه  بنده

خدا امروز افتاده و دستش شکسته از بیمارستان برگشتیم و شما را برداشتیم و اومدیم

خونه و خوابیدیم.

niniweblog.com

امروز قراره برات دندونک درست کنم عزیزدلم الــــــــــــهی زودتر دندونات در بیاد و راحت بشی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماهان
22 اردیبهشت 90 9:21
مبارکه عزیزم


مرسی گلم
سحر ش
22 اردیبهشت 90 11:54
اوخی اوخی...
مبارک باشه دخمل قشنگ...



قربونت برم
مامان ابوالفضل
24 اردیبهشت 90 21:11
مبارکه فندق خانوم


ممنون عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد