رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

بازم حکمت یه روز خاص

1390/4/11 8:51
نویسنده : Raha:)
506 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دختر گلم میخوام یه داستان خوب برات تعریف کنم پس گوش کن عزیزم سال 84

بود و منو بابایی بعد از یکسال ازدواج بفکر خرید خونه افتاده بویدم و در پی پیدا کردنش

به هر جا سر میزدیم که یهو دوتایی یه نذری کردیم که اگه خونه خریدیم یه روز خاصی

 جشن میلاد بگیریم حالا چه روزی از اونجایی بابا ارادت خاصی به امام حسین و حضرت

ابولفضل داره گفتیم روز تولد امام حسین که میشه عصر تولد حضرت ابولفضل خلاصه

سال 85 ما صاحب یه خونه نقلی شدیم و  جشنمون رو هم برگزار کردیم البته بعلت جای

 کم در حدود 20 نفر فقط اقوام درجه یک ،عزیز دلم با توجه به اینکه ما صاحب خونه شده

بودیم یه خورده بابایی زیر فشار قرض رفت و من هم اون موقع سر کار نمیرفتم تا بهش

کمک کنم این شد که من و بابایی یه روز  محرم با هم که رفته بودیم عزاداری امام حسین

یه نذر دیگه کردیم که اگه قرضامون یکم سبک شد ما که قراره روز تولد امام حسین جشن

 بگیریم پس روز شهادشون هم خرجی بدیم و تصمیم گرفتیم روزهای تاسوعا خرجی بدیم

مابقی داستان رو تو ادامه مطلب بخون

 

بله عزیزم این نذر هم از سال 86 به اجرا پیوست از تعدا کم شروع کردیم و سال گذشته

 تقریبا 200 نفر رسوندیم و دوست داریم هر سال بیشترش کنیم قربونت سرت رو درد نیارم

 از جشن برات بگم که خیلی  بیریا برگزار میشد با همون تعدا کم خاله بابا هم که مدرس

قرآن هست میومد و مولودی میخوند تقریبا به همه خوش میگذشت موقع بریدن کیک

هرسال همه کلی نذر میکردن و یه برش به کیک میزنن جای سالم رو کیک نمیمونه خلاصه

اینکه عزیزدلم از اونجایی که من واسه اومدن تو خیلی عجله نداشتم و بیصبرانه منتظر بودم

 ابن شد که خودم به تنهایی یه نذر دیگه کردم که اگه خدا به من یه نی نی گلی مثل شما

 بهم داد اون سال جشن امام حسین رو بصورت کلی و خونه مامانی برگزار بکنم ،که خدا

سال گذشته تو رو به من هدیه داد و پارسال 10 روز تولدت و روز نامگزاریت افتاد به روز

 3 شعبان وروز جشن ما چون من هنوز نمیتونستم خوب کار کنم دیدم فعلا قادر به برگزاری

 جشنی که نذر کردم نیستم و فقط همون شب کل فامیلهای درجه یک یعنی عمو عمه

خاله دایی های بابایی و همینطور من و همینطور شما رو دعوت کردیم و خونه عزیز جون

ولیمه دادیم و اما اصل ماجرا که نذرم موند واسه امسال حالا اینو دریاب که امسال که

میخوام جشن بگیرم

روز تولد تو عزیزم مصادف شده با روز جشن امام حسین

حالاقبول داری عزیزم که خدا تو رو مثل یه معجزه برای ما فرستاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

سارا
8 تیر 90 12:14
سلام سمیه جان خوبی عزیزم؟آره عزیزم همه چیز تو این دنیا بی حکمت نیست واللهمهدی ما19 سالشه دانشجوی رشته مهندسی نفت کوچیک شما هم هست
سارا
8 تیر 90 13:09
سلام عزیزم به وبم بیا چون شاید این آخریش باشه و تنهام بزاری...
سارا
8 تیر 90 13:25
سلاااام عزیزم قربونتتتتتت برم مرسی که اومدی سمیه جونم
مامان سید ابوالفضل
8 تیر 90 13:33
مبارررررررررررررررررررررررررررررکه عزیزم انشالله همیشه به خوشی و شادی
مامان آريا
8 تیر 90 14:08
سلام خدا هيچكاري رو بدون حكمت انجام نمي ده عزيزم خدا اين معجزه كوچولو و خوشگلتو برات هميشه صحيح و سالم حفظ كنه و فقط براش لحظات خوش رقم بزنه در كنار شما آخ جون يعني چند وقت ديگه تولد خوشملمونه هورا
مادر کوثر
8 تیر 90 19:43
عید سعید مبعث، آغاز راه رستگارى و طلوع تابنده مهر هدایت و عدالت، مبارک باد.
آرتین خان
9 تیر 90 1:50
سلام عزیزم همشو خوندم خیلی جالب بود ایشالا به هر چی میخوای برسی مامانی تولد آرتین خان هست و بیای خوشحالمون میکنی
سارا
9 تیر 90 13:45
صدای بال و پر جبرئیل می آید شب است و ماه به آغوش ایل می آید لب کویر پس از این ترک نخواهد خورد که ساقی از طرف سلسبیل می آید لباس خاطره را از حریر عشق بدوز حلیمه! نزد تو فردی اصیل می آید نگاه آمنه از این به بعد می خندد چرا که معجزه ای بی بدیل می آید میلاد پیامبر رحمت، تاج آفرینش بر شما خجسته باد عزیزم من آپ هستم خوشحال می شم تشریف بیاری بووووووس
shahab
11 تیر 90 1:15
امیدوارم هر سال بیش از پیش اتفاقات خوب بیفته
مامان ماهان
12 تیر 90 0:19
الهی همیشه از این اتفاقهای خوب خوب برات پیش بیاد گلم
سحر
13 تیر 90 10:52
خواهر گلم خوشحالم که یه بار دیگه به حکمت کارای خدا پی بردی از این معجزه ها تو زندگی همه هست فقط باید مثل خواهرمن یکم توجه کنی تا وجود خدا رو کنارت حس کنی.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد