رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

پایان امتحانات

1390/4/7 11:04
نویسنده : Raha:)
511 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام سلام دخترم بالاخره دیروز امتحاناتم تموم شد هردو یه نفس راحت میکشیم

 و از این پس مامان رسما در اختیار شماست البته عسلم خدایی سعی نمیکردم که

تو اذیت بشی اکثرا مواقعی که تو خواب بودی (صبح زود ساعت 5 ،بعد از ظهرها،شب

ساعت 12 به بعد )میخوندم و یا میدیم تو مشغول بازی هستی ولی تو هم خوب با من

 همکاری کردی بعد ازظهر ها از ساعت 4 تا 8 گاهی هم تا 9 میخوابیدی و بیدار هم

 میشدی چون میدیدی من درس میخونم تو هم میرفتی سراغ کشوی کتاب هات و

مشغول ورق زدن کتابها میشدی این هم عکسش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان نسي
7 تیر 90 10:50
بابا از اين عكسا نذار دلمو مارو آب ميكنه اين موش كوچولو
مامان آريا
7 تیر 90 11:09
قربون دختر خوشگلم برم كه با مامان جوني همكاري كردي آفرين قربونت برم خاله با اون بازي كردن با كتابات عزيزم
مدرسه مامان ها
7 تیر 90 11:35
واااااااااااای خدای من! چه نی نی نازی... خداوند فرزند نازنینتون رو براتون حفظ کنه. مدرسه مامان ها منتظر نظرات مفید شماست.
مریم
7 تیر 90 14:53
عزیز دلم با اون خنده شیرینت چه دخمل گلی بودی که مامانی رو اذیت نکردی آفرین خوشگل مامانی خسته نباشی عزیزم ببخشید فکر کنم یادتون رفته دیانا رو لینک کنین عزیزم
مامان پرهام
7 تیر 90 15:54
سلام. خسته نباشی. آفرین به همتت! قربون اون همکار کوچولوت هم برم! حتما ببوسش! راستی شما چی می خونی؟ البته ببخشیدا!
مامان آريا
8 تیر 90 9:49
سلام عزيزم مرسي كه به ما سر زدي واقعا با اين كارايي كه اين شيطونكا مي كنن خدا بايد به مادرا صبر ايوب بده دخمل خوشگلم اول محكم بغلش كن بعد يه بوس محكم از طرف من ازش بگير
مريمی كه خيلي دوست داره
8 تیر 90 12:22
واااااااااااااااااای جیگر رها این عکستو که دیدم دلم غل غلکی شد آفرین که با مامان مهربونت همکاری کردی که امتحاناشو با موفقیت تموم کنه آفلین آفلین میبوسمت 1000 تا
مریمی که خیلی دوست داره
8 تیر 90 12:26
راستی رها جیگل یادم رفت بگم به مامانت بگو این عکسای جیگلو ماهتو که میزاره ببینیم به فکر قلبو دل ماهم باشه دیگه. این عکستو که دیدم دلم غش رفت بوس.بوس.بوس عسلی
maryam
9 تیر 90 14:00
سلام ممنونم از اینکه به گلای من تبریک گفتی الهی قربون خنده هاش بشم خدا حفظش کنه مراقبش باش
مامان ماهان
12 تیر 90 0:17
خسته نباشی خانمی وااااااااااااااااااااااااای چه خنده نازی سمیه جونم از این عکسا میزاری به فکر دل ما هم باش
سحر
13 تیر 90 10:55
وای وای وای من چه خواهر زاده نازی دارم شما که عکساشو بهم نمیدی مجبورم از رو سایتش بردارم البته با اجازه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد