رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

تعطیلات خوش رها

1390/4/4 13:25
نویسنده : Raha:)
497 بازدید
اشتراک گذاری

 

دخمل نازم روز پنجشنبه شام  باغ مهمون داشتیم خاله ها و دایی های من و غروب رفتیم و همه

شب اومدن تو داشتی کیف میکردی بچه ها مشغول تو پ بازی بودن و تو هم فقط میخواستی کنار

 اونه باشی و به اونا تماشا کنی هوا خیلی سرد بود و تو رو حسابی پوشونده بودم شب مهمون ها

که رفتن بابا که گفت من میمونم و مامانی و بابایی و سحر و حامد هم گفتن میمونن و ما هم مجبورا

موندیم تو از ذوقت خوابت نمیبرد و دوست داشتی فقط با بابایی و خاله سحر بازی کنی بزور ساعت

 2 خوابوندمت صبح ساعت 9 چشماتو که باز کردی و سحر را دیدی نمیدونستی از ذوق چیکار کنی

و همه را بیدار کردی و بابایی رفته بود شهر و صبحانه گرفته بود و خوردیم و بابایی و مامانی از من

 خواهشکردن که راضی بشم نهار را ببمونیم و قول دادن که شما رو نگه میدارن و من فقط درسم

رو بخونم همینطور هم شد من و حامد درس میخوندیم و شما بقیه مشغول کیف و صفا خیلی بهت

خوش میگذشت  چون همه اون کسانی که دوستشون داری کنارت بودن  و با هات بازی میکردن

من هم به خاطر تو خوشحال بودم غروب برگشتیم خونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نسترن
4 تیر 90 15:29
خوشحالم رها جون بهت خوش گذشته.
مامان ماهان
5 تیر 90 0:27
همیشه خاله ها مهربون و دوست داشتنی هستن ماهانم خاله اش رو خیلی دوست داره
مامان آريا
6 تیر 90 16:09
اميدوارم هميشه خوب و خوش و خوشحال باشي عزيزم آريا هم خيلي خانواده خالشو دوست داره خاله ها مهربون مي شن خوشحالم كه به دخملم خوش گذشته هميشه به مهموني و شادي به ماهم سر بزنيد
مامان تارا - سارا
7 تیر 90 8:54
مبارکه قالب وبتون عوض شده.[h

ممنون گلم
مامان آريا
7 تیر 90 9:46
سلام مرسي گلم كه به ما سر زدي با افتخار لينكتون كردم از دوستي با تو عزيز و فندوقت خيلي خرسندم رهاي خوشگلمو ببوسش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد