رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

استقلال رها

1390/4/2 11:56
نویسنده : Raha:)
519 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر نازم دیگه خودت بدون هیچ کمک  می ایستی و خسته که میشی میشینی 

 راحت تعادلت رو حفظ میکنی البته همینکه میخوام عکس بگیرم یا میشینی یا تکیه

میدی به یه جا (خیلی بلایی دختر)

عزیزم خیلی دوست داری خودت آب بخوری و لیوان را بگیری دستت ،

از این کار خیلی لذت میبری

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

آسیه
2 تیر 90 11:10
سلامه از دختر شما کوچیکتره و پارسای من سه مثل اون میایسته خیلی شیطونه و من یه لحظه نمیتونم ازش جدا شم ان شا الله هر دوشون زودتر راه بیفتن وبلاگتون خیلی قشنگه البته دختر تونم خیلی بانمک و زیباست خدا حفظش کنه به ما هم سر بزن
آرتین خان
2 تیر 90 14:51
چقدر حرکات رها جون شبیه آرتین خان هست خاله قربون آب خوردنت
سارا
2 تیر 90 15:19
سلاااام عزیزم خوبیییی؟چه خبرا؟امتحانا خوبن؟آره؟خب خداروشکر مسی که میای با وجود گرفتاریات من تو وبم یه خبر درباره خودم گذاشتم دوست داشتی بیا البته اگه وقتشم داشتیا خب؟من قربون این رها خوشمل برم که هم دندونش در اومده هم وای میسه هم آب می خوره آفرین عزیز خاله سارابوووس دوستون دارم فعلا با بای


مرسی گلم خیلی خیلی ممنون که مدام به ما سر میزنی
shahab
3 تیر 90 1:39
ای جوووون آفرین کم کم داری راه میوفتی ماشالله
مامان مهرسا
3 تیر 90 12:20
الهی این نی نی ها همه کاراشون مثل همه مهرسا هم دستشو میگیره به مبل و بلند میشه درست مثل رها جون .راستی دوست جون از راهنماییت هم ممنون فکر کنم منم باید همین کار را بکنم چون خونه ما هم کوچیکه و زیاد جایی ندارم که بخوام همه چیزو از جلو دستش بردارم
مامان ماهان
3 تیر 90 19:18
وااااااااااااااااااااااااااای خدای من سمیه جونم روز به روز رها جون خوشگلتر و بانمکتر میشه ببوسش دوست دارم یه گاز از اون لپاش بگیرم
مامان ماني
3 تیر 90 22:48
آخه نازي .......... انشاء ا... هميشه سالم و تندرست باشه .....
abbas
4 تیر 90 6:47
بچه ها يه دفعه شروع مي كنن به قدم برداشتن ، فكر كنم بيشترين ذوق پدر و مادر همون موقع است
مامان تارا - سارا
4 تیر 90 8:17
آفرین گل دختر که وایمیسته. کی میشه واسه مامانیت بدو بدو کنی....
مامان نسي
4 تیر 90 9:13
انشاا.. به زودي دخمل خوشگلت راه بيفته وتاتي تاتي كنان بياد بغلت عزيزم
مریم
4 تیر 90 13:41
سلام وای چه دخمل خوشگلی عزیزم با آب خوردنت بوسسسسس
پریسا
7 تیر 90 10:41
خیلی خوردنی شده این رها خانوم...


مرسی خاله پریسا نبودی کجا بودی ؟راستی کارت چطور شد؟
سحر
13 تیر 90 10:58
راستشو بخواین من تازه دارم خود کفا میشم ولی مثل اینکه ایشون کارسو خیلی زود شروع کرده به هر حالآرزو میکنم موفق باشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد