رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

پیکنیک با رها

1390/2/27 11:15
نویسنده : Raha:)
593 بازدید
اشتراک گذاری

 

اونروز یه روز تعطیل بود بابا به ما (مامانی و بابایی) قول داده بود یه روز مارو ببره همون کوهی

 که هفته پیش خودش رفته بود پس آماده شدیم و حرکت کردیم به سمت مقصد مسیر خیلی

 طولانی بود و جاده خاکی ولی سرانجامش خیلی باحال بود خیلی مناظر زیبا و دلنوازی داشت

 ولی متاسفانه من و تو بی نصیب از این مناظر بودیم چون مجبور بودیم تو چادر بمونیم هم باد

بود هم سرد و هم نم نم بارون خلاصه ما تو چادر صفا میکردیم ولی آخر سر خاله

سحر موند پیش تو (خواب بودی )و من هم با بقیه رفتیم پیش آبشار و برگشتم دیدم همچنان

 خوابی این هم عکسهای پیکنیک رها خانم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

رخساره
27 اردیبهشت 90 11:47
عکس نوگل زندگیتان را در تابلو فرش ماندگار کنید .


سلام عزیزم چطوری ؟منظورم تابلو فرشه
آرزو
27 اردیبهشت 90 11:52
دختر ماهی داری عزیزم ...
مامان ماهان
28 اردیبهشت 90 13:54
خوش گذشت رها جونم با نمک من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد