رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

شیطون خانم

1390/3/1 14:13
نویسنده : Raha:)
515 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم حسابی شلوغ شدی و یکجا بند نمیشی خیلی میترسم خدای نکرده اتفاقی برات بیوفته با

اینکه چها چشمی مراقبتم ولی خوب گاهی میشه دیگه ...........اصلا ازاینکه دنبالت باشم خسته

نمیشم و دوست دارم هرچی رو دوست داری تجربه کنی ولی فقط منجر به خطری برات نشه جالبه اصلا دوست نداری بنشینی همینکه میزارمت زمین دنبال یک تکیه گاه میگردی که تکیه کنی و بلند شی بایستی و راه بری قربونت برم من هم میترسم تعادلت بهم بخوره و.............خدا اونروز رو نیاره امیدوارم این روزها به راحتی برات طی بشه الهی الهی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان پرهام
1 خرداد 90 14:49
سلام آره درسته واقعا سخته. منم همش مواظبم ولی بازهم بعضی وقتها طفلی می افته زمین و گریه می کنه. دیروز منم باهاش گریه کردم! ایشاللا زود بزرگ می شن دسته جمعی یادمون می ره!
مامان سید ابوالفضل
1 خرداد 90 21:17
عزیزم خدا براتون نگهش داره.
مامان ماهان
1 خرداد 90 22:47
قربون شیطونکم برم مامانش خوب زرنگه دیگه میخواد زود راه بره
مامان آتین
2 خرداد 90 9:21
سلام گلم
ممنون منم لینکت کردم عزیزم
مامانی میشه تاریخ تولد رها جونو بنویسی که بدونیم گل دخملمون چندوقتشه اگه همون زیر عکسش (درباره وبلاگ) بنویسی بهتره
ممنون میشم عزیزم بووووووووووس


عزیز دلم اگه صفحه بالای وب راببینی نوشته ولی باز بروی چشم
سحر
10 خرداد 90 11:23
به خالش رفته دیگه چیکار میشه کرد


ای خاله شلوغ دوست دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد