رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

اولین زخمی شدن

1390/3/9 11:10
نویسنده : Raha:)
486 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم دیروز رفتیم خونه مامان بزرگ من برا روز مادر همینکه گذاشتمت زمین

لباسهامو در بیارم سری از میز تلویزیون مامان بزرگ گرفتی و بلند شدی بعد تعادلت

بهم خورد و خوردی به دیوار و میز و..........خلاصه صورتت خراش برداشت و روی ابروت

هم ورم کرد ولی مامانی سریع ادکلن زد تا ورمش بخوابه خلاصه خدا رحم

کرد که ضربه به چشمت نخورد.خیلی با شدت گریه کردی ولی زود آروم شدی قربونت

          برم عکسشو برات میزارم 

عزیز دلم یادم رفت بهت بگم که بابایی کادوی روز مادر برام یه ساعت خوشگل گرفت برا

مامانی پول دادیم و برا عزیز هم کفش گرفتیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ماهان
5 خرداد 90 16:00
ای جان ............ مواظب باش شیطونک من
مامان ستایش و ساجده
6 خرداد 90 0:21
سلام عزیزم ممنون که سر زدی منم موافقم با تبادل لینک بگو با چه نامی لینگت کنم بازم ممنون
مامان پرهام
6 خرداد 90 11:46
الهی قربونش. عیب نداره فقط خیلی مواظبش باش. اینا طبیعیه عزیزم. به ما سری بزن.
مدرسه ی مامان ها
7 خرداد 90 9:46
سلام ممنونیم که به مدرسه ی مامان ها سر زدید
مامان ماني
7 خرداد 90 10:17
آخه نازي ........... الهي بميرم .......... اميدوارم هميشه سلامت باشه ...... نازي ......................
سحر
10 خرداد 90 11:19
لازمه بگم اونی که وقتی رها افتاد داد زد من بودم آخه داشتم سکته میکردم خودت که میدونی چقدر رها رو دوس دارم


قربون تو برم من
نازنین نرگس نفس مامان
10 خرداد 90 13:17
اخی طفلی فندق کوچولو
مادر کوثر
17 خرداد 90 9:10
آخییییییی عزیزم قربون اون صورت زخمی شده ات. الهی که همیشه سالم و سلامت باشی رها جونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد