رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

اولین لاک زدن

1390/3/9 11:04
نویسنده : Raha:)
578 بازدید
اشتراک گذاری

 

نازگل من از اونجایی که مامانت علاقه شدید به لاک داره مدام منتظر بوده که بهت لاک بزنم

ولی چون شما انگشهای دستت مدام در دهنت هست پس نمیشه ولی اونروز به این نتیجه

رسیدم که به انگشتهای پات بزنم خواب که بودی زدم خیلی ذوق کردم قربونت برم خیلی ناز

 شدن عکس هم گرفتم این هم عکسش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

shahab
9 خرداد 90 11:12
سلام این یکی از کارای مورد علاقه ماست برای بچمون خیلی باید جالب باشه فقط حواستون باشه که یه وقت انگشت پاشو نکنه تو دهنش
مامان قندعسل
9 خرداد 90 14:18
خاله به قربون پاهای خپل دخمل گلیبوسسسسسسسسس
مامان آتین
9 خرداد 90 16:22
وای وای خاله فدای اون انگشتای کوچولووووووووت و اون ناخنای ناناست منم عاااااااااشق لاک زدن برای دخمل کوچولوهام تا حالا دلم نیومده برای آتین لاک بزنم اما الان وسوسه شدم منم به پاهاش لاک بزنم
مامان مهرسا
10 خرداد 90 8:14
الهی جیگر اون پاهای نازتو که با لاک خوشگلترم شده
مريم
10 خرداد 90 9:42
واااااااااااااااااای رها،رها دلم غش رفت این عکستو دیدم. پاهات که خوشگل و کپل هست با این لاکا جیگر و خوشگل تر شده اگه اینجا بودی پاهاتو گاسسس میگرفتم.


مرسی عزیزم که به ما سر زدی
سحر
10 خرداد 90 11:10
رها جون خیلی دلم برات تنگ شده لاکاتم خوشگل بود مبارکه


خاله جون رها هم دلش واست یه ریزه شده
sara
10 خرداد 90 11:44
آی قربون انگشتای کوچولوش بشم که لاک زده... جوجوی مامان
مریم
10 خرداد 90 13:02
قربون پای تپل مپل رها جون برم چقدر خوشگل شده
نازنین نرگس نفس مامان
10 خرداد 90 13:13
وای چه دخمل نازی
مامان ماهان
10 خرداد 90 15:36
الهی قربون این پاهای خوشگل که با لاک نازتر شده برم جوجه طلا بوسسسسسسسسسسس
مامان ستایش و ساجده
12 خرداد 90 19:54
الهی قربونش برم من خیلی خوشگل شده مامانی خیلی مواظبش باش راستی ممنون که به گلای منم سری زدی
مادر کوثر
16 خرداد 90 15:46
چه مامان با حالییییییییییی
نازنین نرگس نفس مامان
20 خرداد 90 0:04
نازی به این کارا
مادر سامان
24 خرداد 90 2:50
پیش زمینه ی قشنگی انتخاب کردی خیلی خوش سلیقه ای پاهای خپلش هم بااون لاک صورتی خیلی ناز شده


مرسی گلم چشمات قشنگه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد