رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

نمونه دیگه از قلدری

1390/3/9 10:41
نویسنده : Raha:)
401 بازدید
اشتراک گذاری

 

عسلم الان که اومدم مهد دیدم صدات داره میاد کمک مربی گفت بیا صحنه را ببین خیلی

 صحنه با مزه ای بود طفلک مژگان جون نشسته بود داشت به بردیا غذا میداد تو هم گریه

کنان دور بردیا میگشتی تا یه جورایی بره کنار تا تو به عشقت مژگان جون

 برسی همه زده  بودن زیر خنده و شما گریه میکردی که من رو دیدی با خودت

 گفتی بیخیال مژگان جون و سریع  گریه کنان اومدی سراغ من عزیزم اصلا دوست ندارم

حسود باشی آخه خوب بردیا هم مثل شما به مژگان جون احتیاج داره قربونت برم که

 این حرفا واست خیالی نیست . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان قندعسل
9 خرداد 90 10:57
سلام عزیزم خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم منم لینکت کردم
سحر
10 خرداد 90 11:13
عاشقتم رها اینو بدون خالت خیلی دوست داره حسودی هم کار خوبی نیست


رها هم یه جورایی عاشق تو مثل مامانش
مامان ماهان
10 خرداد 90 15:33
ای جانم چه دنیای زیبایی دارن این بچه ها قربون گل دختر
مادر کوثر
16 خرداد 90 15:47
نازی کوچولوووووووووو الهیییییییی
نازنین نرگس نفس مامان
20 خرداد 90 0:06
گناه داره طفلی دوست داره تمتم محبتها مال خودش باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد