رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

قلدری

1390/3/8 14:12
نویسنده : Raha:)
507 بازدید
اشتراک گذاری

 

دخترم اومدم مهد بهت شیر دادم و برگشتم تو مهد کلی  مربی ها شور و مشورت گذاشته بودن آخه میگفتن تو قلدر شدی و هرچی که می خوای با قلدری بدست میاری مژگان

جون میگفت خوبه بزار قلدر باشه مثل مامانش مظلوم نشه قلدرها راحت میتونن از حق

 خودشون دفاع کنن و من هم قبول دارم دوست ندارم شما مظلوم باشی چون این دوره

 زمونه آدمهای مظلوم دچار مشکل میشن و برای اینکه بتونی توی این جامعه زندگی کنی

باید مثل گرگ درنده باشی قربونت برم البته طوری بهت یاد میدم که حق کسی را پایمال نکنی امیدوارم...........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

آرتین خان
8 خرداد 90 14:19
فندق شما 6 روز از آرتین من کوچولوتره
مامان قندعسل
8 خرداد 90 14:40
سلام منم خیلی دوست دارم جوری محمد جون بار بیاد که بتونه از حق خودش دفاع کنه یا حداقل اینکه تو دعواهای بچه ها کتک خور نباشه
مامان آتین
8 خرداد 90 14:54
قربونه خودت و قلدر بازیااااااااات فندق کوچولو مامانش عکس جدید نمیذاری؟؟!!
مامان ماهان
8 خرداد 90 22:43
راست میگی گلم اگه مظلوم باشی حقت پایمال میشه ....... خدای من یه بوس از طرف من به قلدر کوچولو موچولو
سارا
9 خرداد 90 9:20
آفرین قلدر کوچولوی مامان. موفق باشی مامان گل.
سحر
10 خرداد 90 11:15
خاله جون از من به تو نصیحت این ویژگیتو حفظ کن تا موفق باشی البته بدون پایمال کردن حق کسی


ممنون خاله جان
نازنین نرگس نفس مامان
10 خرداد 90 13:14
افرین به این اعتماد به نفس
مادر کوثر
16 خرداد 90 15:48
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد