رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

دو روز تا تولد

1390/4/13 11:10
نویسنده : Raha:)
440 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

عزیز دلم سه روز مونده به روز تولدت همون طور که قبلا برات نوشتم قراره روز تولد شما که

مصادف شده با تولد امام حسین یه جشن مولودی بگیریم و بعد از رفتن مهمونها یه جشن 

تولد خودمونیبرای شما بگیریم به خاطر همین خیلی سرم شلوغه و حسابی مشغول تدارک مولودی

هستم  حدودا ١٥٠ نفری مهمون داریم دیروز با مامانی رفتیم شله زرد سفارش دادیم بعد با خاله

سحر رفتیم بستنی را هم سفارش دادیم و برگشتیم خونه مامانی کمی کمک کردم آخه قراره جشن

اونجا برگزار بشه خونه خودمون کوچیکه طفلک مامانی حسابی افتاده تو زحمت و نمیزاره کاری 

هم برا من بمونه همه کارها رو خودش انجام میده .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سارا
12 تیر 90 19:12
سلام عزیزم خوبی؟خوشی چه خبرا؟چیکار می کنی ؟ایشالله هرجا که هستی شادو سلامت باشی آرزومند آرزوهای قشنگ زندگیت قربونت برم رها جون با این شیرین کاریات عکسات خیلی قشنگ بودن عزیزکممم (بنیامین-باران-دانیال-امیرحسین) مامان و بابای نی نی ها: سارا و مهدی
سحر
13 تیر 90 10:43
سلام عزیزم خوبی رها جون چیکار میکنه ؟ باز دلم براش تنگیده
مامان آريا
13 تیر 90 10:53
سلام عزيزم حسابي خسته نباشيد واقعا" دوتا جشن با هم خيلي سخته اميدوارم بهتون خوش بگذره
مامان آريا
13 تیر 90 10:53
پيشاپيش تولد گلم و تبريك مي گم منتظر عكساي تولدشم هستم
مامان تارا - سارا
14 تیر 90 8:06
خدا این مامانها رو حفظ کنه که همه زحمات ما گردنشونه. تولد تارای منم خونه مامانم بود طفلک خیلی زحمت کشیده بود
مامان ماهان
15 تیر 90 16:12
سلام عزیزم الهی که بهتون خوش بگذره ... دست مامان خوبت درد نکنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد