رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

تولدت مبارک

1390/4/14 8:12
نویسنده : Raha:)
566 بازدید
اشتراک گذاری

 

          نازدونه من عشق من تولدت مبارک

دوست داریم من وبابا افتخار میکنیم به وجودت و شکر خدا رو به جا میاریم 

 

 

عزیز دلم خاطره روز بدنیا اومدنت رو در دومین پست وبلاگ برات گذاشتم خواستی

دوباره ببین با اینکه اون روزها هردومون خیلی عذاب کشیدیم  ولی چون سرانجام خوبی

داشت خدا را شاکر شدیم حتما آن هم حکمتی بود از حکمتهای خدا به فال نیک

میگیریم ..................

عزیز دلم تو با اومدنت به زندگی من و باباجون یه رنگ و بوی تازه ای بخشیدی و زندگی

ما را زیباتر کردی

شبانه روز هم شکر خدا رو بجا بیارم بازم کمه واقعا نمیدونم با چه زبونی از خدا مهربون

تشکر کنم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

پریسا
14 تیر 90 9:24
رهای ناز دوست داشتنی تولدت مبارک ایشالا سالهای سال زیر سایه مامان و بابا سالم و زنده باشی...
خاله مرمر
14 تیر 90 9:59
رها کوچولو تولدت مبارک. الهی 100 ساله شی نه 120 ساله شی نه 120 سال کمه همیشه زنده باشی
مامان ماني
14 تیر 90 11:54
تولدت مبارك .... تولدت مبارك ..... شاد و تندرست باشي عزيزم .....
مامان آريا
14 تیر 90 12:03
اخ جون من اولين نفرم كه توي وبلاگت بهت مي گم عزيزكم دخملك تــــــــــــولدت مبـــــــــارك=D >
سارا
14 تیر 90 12:57
عزیزکم تولدت مبارکککککک پس کو عکسات رها جونم؟
siyaghalam
14 تیر 90 20:33
salam tavalodesh mobarak dust dari ye tablo naghashi az dokhtaret dashte bashi ?? be webam bia
سحر ش
15 تیر 90 0:42
تولدت مبارکککککک رها جون دوست داشتنی... ایشالا تولد 200 سالگیت ....با دل خوش و سلامتی..
مامان تارا - سارا
15 تیر 90 10:33
تولدت مبارک. ما منتظر عکسای تولد هستیما! راستی هنوز تو بخش خاطرات چیزی نذاشته بودی.
مامان پرهام
15 تیر 90 11:48
تولدت مبارک خوشگله خاله
مامان آريا
15 تیر 90 11:54
سلام عزيزم اومدم يكسال و يه روزگيتو تبريك بگم اولين روز از دومين سال زندگيت
مامان ماهان
15 تیر 90 16:16
فوووووووت ….. فووووووووت …. فوووووووت ….. فووووووووت … فوووووووت …. بیا شعما رو فوت کن !!! تولدت مبارک !!! رهای نازم چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوبتر که دنیای مامان و بابا شدی عزیزم تولدت مبارک . . .
مریم که دوست داره
16 تیر 90 11:48
وااااااااااااای رهاجونم تولد تولدت تولدت مبارک بیا شمعارو فوت کن که 100 سال زنده باشی . حالا دست دست(رها جیگر اینجارو بگو مامانی باآهنگ برات بخونه). رها جونم ایشااله که همیشه کنار مامانو بابا باشی خوشو شادو سرحال- دوست دارم میبوسمت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد