رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

تولد در مهد کودک

1390/4/16 10:59
نویسنده : Raha:)
1,648 بازدید
اشتراک گذاری

 

دخمل گلم فردای روز تولدت 15/4/90 در مهد کودک برات تولد گرفتیم

وای که اینبار دیگه حسابی

اذیت کردی فقط جیغ جیغ هرچی مژگان جون میگفت بیا بغل من نمیرفتی که نمیرفتی مجبورا

 من هم در همه عکسها و فیلمها در کنارت بودم کل بچه ها رقصیدن خوشحال بودن فقط تو

خوشحال نبودی و لذت نمیبردی نه کلاه گذاشتی بزارم سرت نه..........خلاصه این هم یه روزه

دیگه گفتم حتما اینطور راحتی کلی هم کادو گرفتی مژگان جون(مربی شما) = سگ پشمالو ناز خاله 

(خانم مدیر) =بلز   آیناز یکی از بچه های آمادگی که تورو خیلی دوست داره یه کتاب داستان

 (بند انگشتی)  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آريا
19 تیر 90 9:43
تولدت مبارك عزيز دلم


مرسی خاله جون
مامان ماهان
19 تیر 90 23:44
رها جونم جیغ جیغو شدی خوب مامانی تولدم بود یه کم از شادی جیغ کشیدم
مامان نسی
20 تیر 90 19:07
رهاجون تولدت مبارک ببخش خاله نسیم دیگه انلاین نیست میبوست بوس بوس بوس


خاله جون ما هم مثل شما منتظر تولد آرتین جون هستیم
عسل. مامان ابوالفضل
23 تیر 90 12:22
سلام گلم خوبی. تولد دخماتم مبارک از طرف من ببوسش ببخشید دیر شد ها. آره منم دیگه اینجا زیاد سر نمیزنم هر از گاهی میام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد