رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

کادوهای رها

1390/4/16 10:58
نویسنده : Raha:)
538 بازدید
اشتراک گذاری

 دخمل ناز من روز  تولدت کلی کادو گرفتی مبارکت باشه عزیز دلم

 هدیه مامانی و بابایی

هدیه عزیز جون ،عمه مهری ،زن عمو افسانه

هدیه خاله سحر

هدیه خاله های مامان

هدیه دایی حامد

هدیه عمه آذر و حدیث جون(عمه مامان)               هدیه نرگس جون و هورمزدجون(عروس عمه آذر) 

هدیه آزیتاجون (دختر عمه مامان)                       هدیه خاله نفیسه(دوست مامان)

  

بقیه اقوام هم پول که جمعا 1000000ریال شد +یک سکه پارسیان که دست همگی درد نکنه ممنون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مریم که دوست داره
16 تیر 90 11:44
وای رها جونم چقدر دوست دارن که اینقد برات کادوهای خوشگلو ناز جمع کردی دست همشون درد نکنه و مبارکت باشه و همه کادوهات خوشگلن ولی کادوی مامان جونو بابایی یه چیز دیگست. دوست دارم میبوسمت عسل
نازنین نرگس نفس مامان
18 تیر 90 4:14
مبارکه خاله جون
مامان تارا - سارا
18 تیر 90 8:21
عکسای تفلد خونه رو هم بزارید... تولد مبارک رها جونی و مامان گلش...
مامان تارا - سارا
18 تیر 90 8:22
عکسای دخملی و کیکش منظورمه... کادوهای توپش رو که دیدیم. مبارکته عزیز
مامان آیلا
18 تیر 90 9:31
خانم خانوما تولدت مبارک صد سال به این سالها چه دخمل نازی
مامانی کسرا
18 تیر 90 9:37
چه کادوهای خوشملی دسته همه درد نکنه من لینک کردم گلم
مامان آريا
19 تیر 90 9:42
واي چه مادوهاي خوشگلي عزيزم مباركت باشه همشون نازن


مرسی عزیزم پیشکش
آرتین خان
19 تیر 90 20:04
مبارک باشه
تولدت مبارک رها فندقی ما
از طرف من ببوسش مامانی


ممنون عزیزم چشم حتما
مامان ماهان
19 تیر 90 23:45
دست همه درد نکنه چه کادوهای خوشگلی گرفتی رهاجونم مبارکت باشههههههههههههه
مامان آتین
21 تیر 90 13:29
به به چه کادوهای خوشگل موشگلی گرفتی خاله جون مبارک باشن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد