رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

واکسن یکسالگی

1390/4/20 10:26
نویسنده : Raha:)
2,810 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر عزیزو شجاع من دیروز ساعت 11 پاس گرفتم و تو رو بردم مرکز بهداشت باباجون جلسه

داشت نتونست بیاد قرار شد بیاد دنبالمون خلاصه نوبتمون که رسید طبق معمول واکسنهای

 قبل با کمال شجاعت (هزار ماشا الله)فقط یه جیغ و السلام دیگه گریه خبری نبود و قرار شد

 10دقیقه باشیم بعد بریم که تو این مدت شما مشغول بازی بودی و بزور کمی بهت شیر دادم

آخه خانم دکتره گفت باید مایعات بخوری بابایی اومد دنبالمون و برگشتیم برای تو آبمیوه خریدیم

برای مربی های مهد هم بستنی و رفتیم مهد خیلی تعجب میکردن که تو اینقدر آرومی خلاصه

ساعت 12 هم قطره استامینوفن بهت دادم (چون صبح هم ساعت 8 داده بودم ) غروب خونه

 بودم و جایی نرفتیم کلی با هم نا نای نای کردیم و  چون آقایون خانواده تو باغ بودن و رفته بودن

برا چیدن زرد آلو به بابا جون کمک بکنن قرار شد ما خانمها هم شب برا شام بریم باغ زحمت شام

 با خاطره جون (نوه عمه ملوک بود)ساعت5/9 رفتیم تعدادمون زیاد بود خانواده عمه آذر ،عمه ملوک ،

خاله رفعت ،شهین جون ،نداجون،مامانی و بابایی و......دخترم شما کلی تو بغل بابایی رقصیدی

وهمه زده بودن زیر خنده ول کن هم نبودی میگفتیم بسه ناراحت میشدی هادی(بابی هورمزد) 

برات آهنگ میزد و تو میرقصیدی ،عزیز دلم شب خیلی نگران بودم که تب بکنی ولی خدارو شکر تب

نکردی ضمنا دکتر گفت احتمالا عوارض این واکسن بعد از 6 یا 12 روز بروز بکنه ،خدا کنه هیچ عوارضی

نداشته باشه الهی الهی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آريا
20 تیر 90 11:11
سللام عزيزم اميدوارم هميشه لحظاتت به خوشي سپري بشه
بوس براي عزيز خاله دوست دارم جيگرم

مرسی خاله جون
مامان ماهان
20 تیر 90 12:28
قربون دخمل شیرینم برم که واکسن زده تا قوی بشه


خدانکنه خاله جون
تینا بیدی
20 تیر 90 16:49
ای بابا 2تاش که خوبه. کاش دخملی من یکمی اهل میوه بود. لینک شدید عزیزم.
مامان آتین
21 تیر 90 13:28
خدارو شکر که اذیت نشده
راستی من نمی دونستم ممکنه عوارضشو بعد 6 یا 12 روز نشون بده ممنون که نوشتی


خواهش عزیزم
سحر
25 تیر 90 21:03
رها خیلی قویه خاله جون بهت تبریک میگم که اینقد نیرومندی از همین جا بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس


مرسی خاله بـــــــــــــــــــــوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد