رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

شیرین کاریهای باغ

1390/4/20 12:03
نویسنده : Raha:)
723 بازدید
اشتراک گذاری

 

حالا فهمیدی چرا زیاد نمیریم باغ چون یا مشغول آب بازی هستی یا خوردن میوه زیاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ماهان
20 تیر 90 12:29
خیلی ملوسی عزیزم
نووووووووووووووووش جونت
داری کیف میکنی جیییییییییییییگر
همه بچه ها آب بازی رو دوست دارن


آره گلم متاسفانه اونم از نوع استخرش عاشق فقط بره تو استخر
نازنین نرگس نفس مامان
21 تیر 90 4:02
نوش جونت اب بازی و شادی و میوه خوش باشی خاله جون توی باغ


مرسی خاله جون
مامان تارا - سارا
21 تیر 90 7:56
آی شیطون بلا. یه ماچش بکن از طرف من... بزرگ که شدی به مامانیت بگو یه مایو هم واست بخره تا شیرجه بزنی تو آب و حالشو ببری
مریم
21 تیر 90 12:06
وای این نقلی خانمی چقدر با مزه میخنده
بوسسسسسسسسسسسس
همیشه خوش باشی عزیزم و خنده از روی لبهای خوشگلت نره


مرسی عزیز دلم
مامان آريا
21 تیر 90 12:12
الهييييييييي خاله قربونت برم كه اينقدر نازييييييييييي
ميوه هم نوش جونت عزيزم
خوب ماماني هوا گرمه آب بازي مي چسبه


آره عزیزم من هم حرفی ندارم هرچقدر دوست داره بازی میکنه
مامان آتین
21 تیر 90 13:26
وای فدای اون خنده های شیرینت عروووووسک
سارا
21 تیر 90 14:59
سلاااااام سمیه جون خوبیییییی؟اووووو من نبودم چه قدر اتفاق افتاده ها نه؟وبلاگم خیلی تغییر کرده سمیه جون مرسی که تنهام نزاشتی واقعا ازت ممنونم عزیزم شرمندتم که زودتراز این نیومدم رها جونم ببوس عزیزم به امید دیدار سمیه جان
مامان ماني
21 تیر 90 23:01
سلام فندق كوچولو ..... خيلي دوست داشتني عزيزم ..... بوس بوس ....
مادر کوثر
22 تیر 90 16:18
وای نوش جونشششششششش. امان از این آب بازیه بچه ها


آره عزیزم ای امان
سحر
25 تیر 90 21:01
آجی به خدا اگه بازم از این عکسا بزاری خودم درسته دخملتو قورت میدم


نه بابا قورتش ندی
حامد
25 تیر 90 21:19
ای فندق شکموی دایی مواظب باش تو اب نیفتی خوشگل دایی


چشم دایی جون مواظبم
مریم که دوست داره
30 تیر 90 15:40
واااای رها جیگل مواظب باش نیفتی تو آب. من تورو میخورم یه روز با این عکسای نازو خنده های شیطونت
مامان ماني
11 مرداد 90 21:53
الهي قربونش .....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد