رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

.....................دخملم 18 ماهه شد .............

1390/10/21 9:54
نویسنده : Raha:)
902 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                                                                                       

 

سلام دخمل نازم عزیز دلم ١٨ ماهه شدی مبارک باشه عسلم ببخش که نتونستم روز ١٤

برات پست خوبی بزارم خودت که شاهدی مامان چطور مریض شده بود الهی کافر هم گرفتار

 این بیماری نشه از روز یکشنبه من آنفولانزای شدید گرفتم و تا حالا هم گرفتار  این بیماری

هستم واقعا تا بحال من اینطور بیماری رو تجربه نکرده بودم تب و لرز امونم رو بریده الان که

دارم مینویسم بازم تب دارم خلاصه اینکه چاره چنین بیماری  فقط فقط استراحته که متاسفانه

من نداشتم آخه بابت مریضی شما مرخصی گرفته بودم و رئیسم دیگه موافقت نکرد و ضمنا

مامانی هم روز سه شنبه به همراه مامان بزرگ و خاله مری و سلما راهی کرمان خونه دایی

محمد رضا شدن البته مامانی قرار نبود بره چون تا بحال از این برنامه ها نداشته و هیچوقت

تنهایی بدون بابایی جایی نمیره که به پیشنهاد بابایی که بره یکم آب و هواش عوض بشه

موافقت میکنه ولی از طرفی نگران بود و من کاملا همه چی رو پذیرفتم و گفتم با خیال راحت

برو و نگران چیزی نباش آخه میدونه دیگه بچه هاش هیچکاری بلد نیستن همچنین بابایی

خلاصه عزیزم کار من در اومده اداره دو تا خونه و از طرفی امتحان و .........خلاصه اینکه

پنجشنبه دیگه از امتحان که اومدم خوابیدم تا فردا صبح ساعت ٥/١٠ که این استراحت یکم

بهترم کرد .

و اما چی بگم از دخملم : تو مدت مریضی مامان وقتی میدیدی من حال ندارم سریع میومدی و

ناز و نوازش و من هم چون نمیخواستم نزدیک تو باشم میگفتم بوسم نکن ولی برعکس تو غرق

بوسه میکردی خدا رحم کرد ........

حسابی جای خالی مامانی رو حس میکنی وقتی اونجاییم اول دنبالش میگردی و نا امید میشی

که نیست و میگی مامایی نیست .

هدیه ١٨ ماهگیت یک کتاب فومی شناخت حیوانات اهلی برات گرفتیم که خیلی خوشت اومده

دایره لغاتت خیلی وسعت پیدا کرده :

تا غذا میخوری بعد از الهی شکر میگی : میسی

گوشی تلفن رو بر میداری و تند تند یا با سحر یا با عزیز صحبت میکنی : ستر یا عیی

موقعی که دستشویی میکنی سریع شلوارتو در میاری و میری جلوی دستشویی که مامان

جیش

پیشـــــــــی: پیشی                                               آبا :آباجون ( تقریبا دارین رفیق میشین )

علی :علی کوچولو                                                 شال : شال

شل : شلوار                                                        ســارا: سارا

دنت : دنت                                                          سیب: سیب

شیر : شیر                                                         دادا: رادین ،دایی حامد    

مامایی:مامانی                                                  بابایی:بابایی

نانا :لالا                                                               داغ: هر چیز گرم

سرد:هر چیز سرد                                             آبوله:حوله

میسی:مرسی                                                  سل :سلام

شیر:شیر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان ملینا
17 دی 90 10:50
رها جون هیجده ماهگیتم مبارکه عسل خاله شیرین زبون شدی آفرین که کلمات رو خوب تلفظ می کنی. سمیه جون سعی کن کلمات رو صحیح بگه که بعدا دچار مشکل نشه. سمیه جون ان شالله زود خوب بشی هر چند می دونم که خیلی وقته مریض هستی مواظب خودت باش . اگه کاری هم داشتی در خدمت هستم می تونم مراقب رها باشم و به کارات برسی . رها جون دوستت دارم و می بوسسسسمت
مامان سانای
17 دی 90 11:53
الهی فندوق کوچولو 18 ماهه شده (بیر یاش یاریم) خیلی مبارکه الهی صد سال زنده باشه
مامان محمدجان
17 دی 90 13:44
سلام عزیزم بد نباشه ایشالله که زود زود خوب شی دوست خوبم خسته نباشی خیلی مشغله داری هااا 18 ماهه شدنه کلوچمون هم مبارکهههههههه
مامان امیر علی
17 دی 90 14:02
ماشاله ماشاله مبارک باشه .
سمانه مامان پارسا جون
17 دی 90 21:07
مبارک باشه گل دختر چقده پیشرفت کردی گلم
مامان آرتین (شازده کوچولو)
17 دی 90 21:29
عزیزم 18 ماهگیت مبارک
مامان نازی نرگس
18 دی 90 1:30
چه کوچولوی با احساسی واقعا این بچه ها شیرینن هر دوره ای هم شیرینی خاص خودش رو داره من عاشق 18 ماهگی دخترم بودم یه حس خاصی داره قدر این روزها رو بدون
خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
18 دی 90 9:53
سمیه جونم سلام.خدا بد نده عزیزم.چقدر وحشتناکه که با بچه کوچیک مریض هم بشی.اونم آنفولانزا که چارش فقط استراحته. نازی بمیرم برای رها جون نگران مامانش بوده. ایشاالله بزودی کاملا خوب بشی و همیشه در کنار مامان و بابا باشی. رها خوشگلم 18 ماهگیت مبارک.ایشاالله 100 ساله بشی.بوووووووووووووووووووس
مادر کوثر و علی
18 دی 90 11:29
ماشالله به این دخمل شیرین و دوست داشتنی امیدوارم شما هم بزودی خوبه خوب بشید
مامان پریسا
18 دی 90 11:32
خدا نکنه بیمار باشی گلم. رها جون 18 ماهگیت مبارک. آفرین گلم با پیشرفتت. مواظب مامان باش زودتر خوب بشه.
مريم كه دوست داره.
19 دی 90 10:56
عزيزم رها جيگل 18 ماهگيتم مبارررررررررررك قربون حرف زدنت خيلي پيشرفت كردياااا آفلين 100آفلين 1300 آفلين فرشته روي زمين.
نوشين
19 دی 90 22:02
سلام سميه جان خسته نباشي ...جاي مامان خالي نباشه... حالتون بهتر شده ايشالا؟...جاتون خالي ده روزي مسافرت بودم جنوب ...وقتي برگشتم نزديكاي مشهد كه رسيديم سرماي جانانه اي خوردم...انفولانزاي شديد...فكركنم بدنم شوكه شد يكهو از يه جاي خوش اب وهوا به يه جاي سرد اومدم
مامان علی
21 دی 90 20:43
عزیزم وارد دوره چهارم زندگیت شدی مبارک باشه. ان شالله پر از خنده و نشاط باشی فندقم
مامان ماهان
25 دی 90 9:07
سلااااااااااااااااام رها جونم چقدر پیشرفت کردی عزیزم آفرین صد آفرین هزار و سیصد آفرین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد