رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

محرم امسال

1391/9/8 10:11
نویسنده : Raha:)
611 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز دلم امسال محرم  خیلی کم از خونه بیرون رفتیم و  بیشتر از تلویزیون عزاداری کردیمشب عاشورا بود که بابا رفت مسجد و چون خونه ما هم پیش فاطمیه است گفتم رها پاشو ما هم بریم و فکر کردی میریم پیش بابا وقتی رسیدیم دیدم اصلا جا نیست و خانومها تا جلوی در نشستن و کمی ایستادیم تو آروم تو گوش من گفتی بابا پس کجا نشسته که گفتم بابا پیش آقایونه و اومدیم بیرون و قسمت آقایون رو نشونت دادم تو کوچه داد میزدی بابا صدام رو بشنو که من از خنده نمیدونستم چه کنم  شب شام غریبان هم تو داشتی میخوابیدی که به بابا گفتم تو از صبح رفتی حالا نوبت منه رها رو شما بخوابون من برم مسجد که رفتم ولی یک ساعت هم نشد که مداح چنان از حضرت رقیه خوند که دلم ریش ریش شد و از اینکه تو رو گذاشتم خونه و اومدم اعصابم خورد شد و برگشتم دیدم بله شما هم هنوز بیداری و با دیدم من خوشحال شدی و گفتی بلاچه رفتی مسجد آخه جدیدا تیکه کلامت شده بلاچه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
8 آذر 91 12:12
عزاداریت قبول عزیز دلم


مرسی خاله جون
مامان ملینا
8 آذر 91 12:59
سلام خوشگل خانم عزدادریهای شما هم مورد قبول حق.روی گل رها بلاچه رو ببوس که خیلی دلتنگشم
نسیم -مامان آرتین
11 آذر 91 8:21
ای جونم لباس سیاهت قبول باشه بلاچه
مامان آراد(خاطره)
12 آذر 91 1:34
سلام...امیدوارم که حالتون خوب باشه...
آراد در مسابقه نی نی فشن شرکت کرده...خوشحالمون میکنین اگه به وبلاگی که پایین براتون میزارم برین و برامون که کدمون 007 هستش رای بدین...هر وبلاگ میتونه به دو نفر رای بده...
http://ninimod.niniweblog.com/post20.php


حتما عزیزم
نسیم -مامان آرتین
14 آذر 91 10:12
سلام عزیزم، آرتین در مسابقه ی نی نی فشن شرکت کرده
کد رای گیریش0060 هستش، راستش اصلا دلم نمیخواست درگیر اینطور رای گیری بشم ولی دوستام اسرار کردن ما هم قبول کردیم
هر وبلاگ می تونه دو تا رای بده
خوشحال میشم به آرتینی من رای بدین
با لینک وبلاگ زیر در قسمت ارسال نظر
http://ninimod.niniweblog.com/post24.php


حتما عزیزم
پگاه مامان آرشیدا
14 آذر 91 14:13
سلام ماشاالله به دختر خوشگل و بانمکتون ، امام حسین یار و یاورش باشه .
من مامان آرشیدا (دوست آرتین) هستم ، آرشیدا درمسابقه ی نی نی فشن شرکت کرده و
کد رای گیریش0063 هستش لطفا بهش سری بزنید و اگر مایل بودید به دخترم رای بدبد .
http://ninimod.niniweblog.com/post24.php



حتما عزیم
پویا تم
18 آذر 91 11:30
سلام گلم برا طراحی تم تولدوجشن دندونی با عکس کودک دلبندتون به وبلاگم سر بزنید با یک طرح رایگان


چشم حتما عزیزم
مادر کوثر
20 آذر 91 16:12
قبول باشه خوشگل خانم
مامان مهرزاد جان
3 دی 91 12:24
به به چه خانمی ماشاله
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مثل همیشه زیبا بود ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤

یادگاری یادتون نره منتظرم


چشم حتما
مامان ماهان
4 دی 91 15:09
عزادلریت قبول گل من امام حسین نگهدارت باشه
سیستم افزایش امار
11 بهمن 91 1:22
با سلام دوستانی که مایلن بازدید خود را به صورت رایگان و چشمگیری افزایش دهند بهترین راه عضویت در سیستم افزایش آمار است. +آموزش عضویت http://box.behtarinbox.ir .................................................... منتظر دوستان نی نی وبلاگی عزیز هستیم دوستانی که تا به حال به ما پیوسته اند: http://nini_naaznaaz.niniweblog.com/ منتظر حضور سبز شما هستیم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد