رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

بازیهای جدید مامان و رها

1391/9/18 10:26
نویسنده : Raha:)
639 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیزدلم چند وقت پیش تو رو با خودم برم آرایشگاه و غافل از اینکه تمام حرکات آرایشگر توسط شما ضبط شده و قراره اجرا بشه و یه روز که مامانی خونه ما بود و ما مشغول صحبت بودیم که گفتی مامان گیره موهات رو باز کن تا من آرایشت بکنم و مشغول شدی با موهای من و متر من رو هم انداخته بودی دور گردنت و بصورت مورب و خیلی جالب حرکات آرایشگر وقتی بند میندازه رو اجرا میکنی منتها ضربه رو به بدن میزنی و نه صورت و بعد هم میگی خانوم رنگ هم میخوایین و من باید بگم بله خانوم و میری رنگ درست میکنی و میای میزاری رو ابروم و این بازی روزی چند بار تکرار میشه و عمه مهریتم عاشق این بازیه تو و هر وقت اون رو ببینی باید حتما آرایشش بکنی

بازی بعدی که تازگی کشف کردم چند وقت پیش دیدم غذا نمیخوری و گفتم رها جون من خانوم معزی (دکتر رها ،قراره دیگه نگیم دکتر چون بعد از بیمارستان بچم خاطره بدی نسبت به دکتر و بیمارستان داره و بخاطر همین میگیم خانوم معزی )هستم و تو خانوم همراز و عروسک نی نی (اسم عروسکش نی نیه)رو بیار من معاینه کنم و در حین معاینه تمام غذا رو دادم و نوش جون کردی بدون هیچ اعتراضی و میگفتم این شربته اینجوریه و اونجوریه بد خودت میگفتی دفترچه بنویس  و من هم نسخه مینویسم و به تو توضیح میدم و تو کیف میکنی

 

بازی بعدی میوه فروشیه که اون رو هم خاله مری تو مسافرت تو ماشین با تو سلما بازی میکرد و تو یاد گرفتی و هر وقت من تو آشپزخونه باشیم میای و میگی مامان میوه فروش شو  ومن میوه فروش میشم و تو میگی مامان فلان میوه و فلان میوه میخوام و من هم میدم به تو و جالبه که مامانی جدیدا بازی رو تغییر داده و تو چه کیفی میکنی وقتی میگی پرتقال مامانی از لپش میکنه میگه این پرتقال وقتی میگی خیار انگشتش رو میده میگه خیار و خلاصه از اعضای بدنش میوه میفروشه و من هم باید مثل مامانی این کار رو اجرا کنم اشتباه کنم شما سریع تذکر میدی

 

بازی بعدی ساندویچی میشیم و تو میای سفارش میدی خیلی به کلمه سفارش حساسی و حتما باید اول سفارش بدی و بعد من منو رو آماده کنم  و تو سینی برات سانویچ و  پیتزا و نوشابه بیارم  و به عروسکت هم باید بادکنک بدم .

خلاصه جونم برات بگه که بنده هر روز نقش شغلهای آرایشگر و دکتر و میوه فروش و گارسون رو چند بار بازی میکنم تا شما خانوم خانوما راضی و خشنود باشی

عسلم دوست دارم و به خاطر تو هر کاری میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

سمانه مامان پارسا جون
18 آذر 91 16:46
آفرین به این مامان با حوصله خیلی خوبه که اینقدر واسه گل دخترت وقت میزاری مامان نمونه
نسیم -مامان آرتین
19 آذر 91 9:39
سمیه جون یاد بچگیهای خودم افتادم من ودختر خالم هم یاد گرفته بودیم موهای همه رو مش میکردیم
یاد دوران کودکی به خیر چه روزای خوبی بودن
رها جونم قدر لحظه به لحظه این روزهاتو بدون


آره نسیم جون براش نوشتم که بزرگ شد بخونه و لذت ببره
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
20 آذر 91 11:15
چه بازیهای جالب. هم بازی و سرگرمی و هم آموزش و هم اینکه به این بهانه غذا میخوره. خیلییییییی عالیییییی
مادر کوثر
20 آذر 91 16:12
مامان ملینا
22 آذر 91 9:03
__________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مامان پرهام
22 آذر 91 18:21
ما هم توی خونه مشغول بازی در نقش آرایشگر و مهندس و کارگر شهرداری و راننده ی قطاریم!


چه جال بازیهای شما از نوع پسرنوست و مال ما از نوع دخترونه
مامان آراد(خاطره)
29 آذر 91 16:23
پاییز ثانیه ثانیه میگذرد "یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه تمام برگهای رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد
عمرت یلدایی..دلت دریایی..روزگارت بهاری
یلدای خوشی را برایتان آرزو میکنیم


مرسی خاطره جونم
مامان ملینا
30 آذر 91 11:44
روی گل شما به سرخی انار ، شب شما به شیرینی هندوانه ، خندتون مانند پسته و

عمرتون به بلندی یلدا . شب یلدا مبارک . . .


مرسی زهراجونم
مادر کوثر
2 دی 91 8:46
یه شاخه گل یه دنیا مهربونی به تو که هم گلی هم مهربونی

سلام
صبح زیبای زمستانیت بخیر
با پست جشن و مهمانی تولد بروزیم


حتما عزیزم
مامان ماهان
4 دی 91 15:10
ای جون چه بازیهای خوشگلی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد