رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

رها و ملیناجون

1391/10/19 22:59
نویسنده : Raha:)
678 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم چند وقت پیش ملینا جون یکی از هم وبلاگیهامون مهمون اومدن خونمون ولی با توجه به حس مالکیتی که تو تو این سن داری و میدونم که کاملا طبیعیه تا ملینا میخواست به چیزی دست بزنه شما مخالفت میکردی و مدام من و زهراجون میانجی شما دوتا وروجک بودیم عزیز دلم میدونم اقتضای سنته ولی گلم من و بابا هیچکدوم خسیس نیستیم پس لطفا تو هم خسیس نباش تازه جالب این جاست که هفته پیش قرار بود با خاله مریم (دوستم)بریم بیرون چون اونروزی که ملینا با مامانش اومده بودن خاله مریم هم اومده بود و تا شنیدی با خاله مریم میریم سریع گفتی مامان ملینا هم میاد گفتم نه گفتی یادته اومده بود خونمون و من قاشق و چنگالم رو ندادم بازی کنه من هم گفتم آره ولی کار خوبی نکردی و زود گفتی بگو بازم بیاد ایندفعه میزارم بازی کنه قربون عذاب وجدانت بشم من که خودتم ناراحت شدی راستی خاله زهرا زحمت کشیده بود و برات یه اتو و ماشین لباسشویی هدیه آورده بود که تا میای باهاشون بازی کنی هر بار میگی خاله زهرا مامان ملیناجون ممنون دستیت درد نکنه الهی فدات بشم همیشه همینطور قدران هستی تا یکی چیزی برات بخری خیلی تشکر میکنی و هرگز یادت نمیره و همه خوبیها تو ذهنت حک میشن راستی عکساتون حتما از خاله زهرا میگیرم و میزارم تو همین پست

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

نسیم -مامان آرتین
16 دی 91 8:23
ای جونم حس مالکیتت وقربون خوب مامان سمیه دخملون خسیس نیست اسباب بازیاشو دوستداره


آره در کل خسیس نیست ولی حس مالکیت شدیدی داره
مامان ملینا
16 دی 91 8:38
سلام سمیه جون،ببخشید دیگه اون روز خیلی به زحمت افتادی،الهی فدای رهای گلم بشم که دوباره می گه ما بیایم.خاله جون این بار نوبت شماست.منتظرتون هستم.
سمیه جون این آدرسها رو برات می ذارم اگه مورد داشت بهم خبر بده
http://www.niniweblog.com/upl/melinah/13561831577.jpg

http://www.niniweblog.com/upl/melinah/13561831644.jpg
ممنون زهرا جون
http://www.niniweblog.com/upl/melinah/13561831736.jpg


مامان فتانه
18 دی 91 12:38
سلام خانمی اگه دوست داشتین به وبلاگ ایلین جون ماهم سربزنیدتاباهم دوستشیم


عزیزم آدرستون رو برام نفرستادین
سمانه مامان پارسا جون
18 دی 91 18:54
ممنون بابت تبریکت دوست گلم
رها جونو ببوس


خواهش عزیز دلم
نسیم -مامان آرتین
20 دی 91 8:47
ای جونم این جینگیل من چقدر خانم شده
مامان آراد(خاطره)
20 دی 91 18:32
سلام...امیدوارم که حالتون خوب باشه... آراد تو مسابقه نی نی و پالتو شرکت کرده ..خوشحال میشیم اگه به لینک وبلاگی که پایین براتون گذاشتم برین و یه رای به آراد که کدش 006 هستش یه رای بدین... http://ninimod.niniweblog.com
محبوبه
20 دی 91 21:23
سلام ماشالله به هردوشون. بچه اند دیگه. رهای منم خیلی حس مالکیتش بالاست.
مریم که دوست داره
22 دی 91 11:06
سلام خوشگل خاله ه ه ه.وااااااای نمیدونی چقدر دلم برای عکسهای خوشگلت و نوشته های قشنگ مامان جونت تنگ شده بود.اینترنت ندارم الان که نت گیرم اومد اولین کاری که کردم اومدم به شماسربزنم که بدونید مثل همیشه خاله مریم به یادتونه.اونروز منم خیلی دوس داشتم به دیدنتون بیام اونم قسمت نشد.رها جیگرومامان سمیه جون دوستن دارمممممممممم.
الی مامان
28 دی 91 10:19
ته ته ته چشم بچه ها یه رازه من همیشه و تو چشم همشون می بینم کاش می دونستیم چی دارن که ما نداریم به جز معصومیت ناب کودکی...........
ثمین
1 بهمن 91 10:18
سلام! اومدم دعوت کنم تا از ویژه نامه ی روز عشق دیدن کنید! اینم آدرسش: http://2nyaienafis.niniweblog.com/cat31.php
نسیم -مامان آرتین
2 بهمن 91 8:39
تنبل خانم نیستی
مامان ملینا
4 بهمن 91 9:44
سلام سمیه جان کجاییید؟؟؟؟؟؟؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد