رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

بازم ما غیبتمون طولانی شد

1391/11/5 9:43
نویسنده : Raha:)
509 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام سلام صدتا سلام به همه دوست جونایی که تو این مدت نگرانمون شدن و جویای احوال ممنون از همتون عزیزان دوست داریم (من و رها )و سر فرصت به تک تکتون سر میزنیم .

و اما دلایل غیبت :

1- بلا از همه دور باشه بنده آنفولانزا گرفتم و به مدت 10 روز در رختخواب بودم تا به حال اینطور مریض نشده بودم نای راه رفتن نداشتم بدن درد شدید و تب و لرز و سر درد و سر گیجه

2- جالب اینجاست که از طرفی هم امتحانات شروع شد و با همین وضع بد باید درس هم میخوندم

3- با همه مراقبتهایی که انجام دادیم که رها خانم مریض نشه ولی متاسفانه اون هم گرفت ولی سریع باباش برد دکتر (جالب این رو هم بگم خانم دکتر لحظه اول با دیدن رها و باباش چنان برافروخته پرسیده بوده پس مامان این کجاست ......؟که وقتی فهمیده بود مریضم گفته بود میگن آخه اون حساس تر از این حرفاس که رها رو با شما بفرسته تنها ) خلاصه خوشبختانه دکتر گفته بود خوب وقتی آوردین و اول بیماری و قربونش برم دخترم خیلی از من مقاوم تر بود و سریع  بیماری رو از پا در آورد ولی من همچنان با بیماری درگیر بودم

4- از بخت بد ما مامانم که به ما میرسید و غذا برامون میفرستاد هم مریض شد حالا جالبه من نرفتم خونه اونا بخوابم چون گفتم اونا هم مریض میشن و موقع امتحانات سحره و گناه داره ولی مامان دو روزه خوب شد فقط من بینوا بیماریم طول کشید و دوباره دیدم خوب نمیشم رفتم دکتر و بعد از بهبودی کامل من نوبت به محمود رسید و اون هم مریض شد و تازه میگفت الان میفهمم تو چقدر حالت بد بوده من با این مقامومت بدنم کم میارم در مقابل بیماری ببین تو چی کشیدی ؟؟؟هیچی فقط 3 کیلو لاغر شدم

5- از اون جالبتر اینکه عمه آذر و بچه ها از کرج اومدن و من تقریبا روزهای آخر بیماریم بود ولی باز اوضام خوب نبود و شرمندشون شدم و نتونستم دعوتشون بکنم و خودم هم رفتم خونه مامانی و اونجا هم من مدام در حال استراخت بودم ولی بعد از تعطیلات بچه ها رفتن و عمه  هم 10 روزی رو موند و خوشبختانه من هم تونستم  یه روز دعوتش کردم

6- عمه هر جا میرفت یه مهمونی ردیف میکرد و بقیه هم دنبالش من بینوا هم با درس و امتحان به زور چند جا که واجب بود رفتم و یه روز هم این مهمونی خونه مامانم برگزار شد.

ولی حالا همه چی خدا رو شکر تموم شده حتما با پستهای جدید و با حال میام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ملینا
5 بهمن 91 10:05
سلام عزیزم خدا بد نده ،بمیرم الهی نمی دونستم به خدا ،ما هم تو این مدت همون بیماری رو تو خونه داشتیم مامانم ،پرستو م بدتر از همه ملینا هم گرفته بود.می فهمم چقدر اذیت شدی .ان شالله که الان کاملا خوب شده باشی.رها رو حتما ببوس که دلم براش تنگیده.
مامان ملینا
5 بهمن 91 10:06
سمیه می گن سارینا لباسهای عیدش رو آورده ولی روش نمی شه بازش کنه می گه خیلی گرونه.انصافا لباسهای خوشگلی هم می یاره ولی خیلی بد عنقه.خواستی یه سر هم اونجا برو منم می خوام برم.


زهرا جون بیا با هم بریم
نسیم -مامان آرتین
7 بهمن 91 8:47
آخه
ایشالا الان خوبی خوب شدی
میگن 2 نوع آنفولانزا اومده یکی وحشتناکه یکی هم خفیفه منم از اون خفیفه گرفتم اما بدن درد وحشتناکی داشت
خدارو شکر گوش مروارید خاله زود خوب شده



ممنون نسیم جون آره شکر خدا خوبم
مامان ملینا
7 بهمن 91 12:10
سلام دوست عزیز______$$_________$$$ _____________________$$$$_______$$$___$$$$$ ____________________$$$$$$_____$$$___$$$$$$$ ___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$ ___________________$____$$$$_$$$$_$$$ _______________________$$$$$$$$$$$$$$ آپم و منتظر حضورت _______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ____هستم__________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$ ..____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$ _________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___$$$ ______€€€€€€€€€€€€€€__$$$_____$$___$$$____$$ ____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$$___$$$____$ ___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$____$$$ __€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$_____$$$____$$ _€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€____ __$$$____$ €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€______$$$ $$$___$$$___$$$___$$$___$$$_____$$$ _°_____°______°_____°_____°_____ _$$$ _____________€__________________$$$ _____________€__________________$$$ زود بیااااااااااا ____€_________________$$$$ _____________€._______________$$$$$ _____________€..____________ $$$$$$$$ ____________€€€€€€€._..-♥*°*♥-.._ ~~~*°*~~~ ~~~ _..-♥*°*♥-..~~~~ _..-♥*°*♥-.._ _..-♥*°*♥-..__..-♥*°*♥-.._
سمانه مامان پارسا جون
7 بهمن 91 13:39
بلا دوره عزیزم
ایشاا...دیگه مریض نشید گلم


ممنون گلم
مامان نیایش
9 بهمن 91 11:12
عزیزم بلا دوره ان شاالله
خد ا رو شکر که خوبید الان
خدا همه این کوچولو ها رو هم از شر بیماری حفظ کنه
منتظر پست هات هستم بوس بوس [

ممنون عزیزم
مامان پارسا
10 بهمن 91 1:54
ایشالا همیشه سالم و سرحال باشین


ممنون عزیزم
مامان فتانه
12 بهمن 91 0:13
سلام خانمی منم چند سری اومدم و شما اپنکرده بودی....پس مریض بودین...بلا به دور عزیزم...خدارو شکر الان خوب شدین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد