رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

پوپی

1398/4/27 13:44
نویسنده : Raha:)
383 بازدید
اشتراک گذاری

پوپی خوکچه هندی من بود که 2 ماه پیش مرد😢. من 1 ماهش را فقط افسردگی گرفتم. من اگر بخاهم می توانم برایش گریه کنم😔😭

پسندها (2)

نظرات (1)

atefehatefeh
27 تیر 98 13:51
خیلی متاسفم اما ما باید درک کنیم که همه چیز در دنیا موقت هست مثل یک رهگذر و ما باید تا وقتی چیزی را داریم از اون لذت ببریم و بعد با نبودنش کنار بیاییم تا از چیز های که در اینده داریم لذت ببریم 😍
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد