رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

خاطرات سالهای قبل 1

1398/4/31 13:04
نویسنده : Raha:)
595 بازدید
اشتراک گذاری

سال 94:

نویسنده:مامان

از اونجایی که من تو این سالها کم کاری کردم پس خاطرات اون سالها با من و از این پس قراره خود رها یادداشت کنه .

رها خانم سال 94 پیش دبستانی رفت و معلم پیش دبستانی هم پروانه جون بود خیلی خوشحال بود که حروف رو یاد میگرفت .همچنان استخر هم کلاس خصوصی با مهسا جون میرفت عاشق شنا کردن بود از هرچی میگذشت الی استخر ، سال گذشته خونمون رو عوض کردیم و رفتیم یه خونه خیلی بزرگتر و از اونجایی که خونه قبلی کوچیک بود و رها اتاق نداشت تو این خونه رها صاحب اتاق شد و بالذت اتاقش رو میچید و کیف میکرد من هم ترم آخر امتحاناتم رو سپری کردم و کار روی پایان نامه ام شروع شد .عمه ملوک  اون سال از پیش ما رفت. رها جون مامانت اونقدر باهوشه یادش نمیاد خاطرات اون سالها بازم اگه چیزی یادم اومد برات مینویسم 

 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد